Logitech mění tvář, má nové logo a bude klást větší důraz na design

0

Logitech se pohybuje na poli periferií již přes 30 let, avšak nyní prodělává nejrazantnější proměnu za svou dosavadní historii. Modernizace se dočkalo logo i přístup k vývoji produktů, do kterého budou nově mnohem více promlouvat také designéři. Vybrané produkty, které budou patrně hlavně designovou záležitostí, dostanou dokonce novou značku – Logi.

LogiNový Logitech

Logo společnosti se nově zjednodušilo, zmizel znak a zachován zůstal jen text v mírně odlišném řezu. Ve stejném duchu je i logo nové obchodní značky Logi.

Největší změny by se měly odehrát ve vzhledu produktů. Značka se snaží redefinovat svou identitu a hodlá stavět na jednoduchém a designu produktů. Ty by měly být barevnější, což ostatně velmi jasně demonstruje video níže.

Na designových produktech bychom měli začít vídat značku Logi, zatímco logo Logitech nejspíš zůstane na zařízeních, která se budou držet konzervativnějšího provedení a pravděpodobně také na herních produktech.

Logi

První modely vycházející z nové filozofie by se měly začít v nejbližší době objevovat na stránkách výrobce a na sociálních sítích. Do prodeje by se měly dostat v průběhu příštího roku.

Zdroj: Logitech

Ohodnoťte tento článek!