- Srovnání původního DLSS a DLSS 2.0 ve hře Control (Zdroj: Nvidia)
- Srovnání původního DLSS a DLSS 2.0 ve hře Control (Zdroj: Nvidia)
- Srovnání původního DLSS a DLSS 2.0 ve hře Control (Zdroj: Nvidia)
- Srovnání původního tzv. DLSS a DLSS 2.0 ve hře Control, zcela nahoře snímek zcela bez DLSS. Rotoující ventilátor měl s původním DLSS rozbitý obraz (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře Deliver Us The Moon, nahoře snímek v nativním rozlišení bez DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře Deliver Us The Moon, vlevo snímek v nativním rozlišení bez DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře Deliver Us The Moon, nahoře snímek v nativním rozlišení bez DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře Deliver Us The Moon, vlevo snímek v nativním rozlišení bez DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře MechWarrior 5: Mercenaries, vlevo snímek v nativním rozlišení bez DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře MechWarrior 5: Mercenaries, vlevo snímek v nativním rozlišení bez DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře MechWarrior 5: Mercenaries, nahoře snímek v nativním rozlišení bez DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře MechWarrior 5: Mercenaries, nahoře snímek v nativním rozlišení bez DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře MechWarrior 5: Mercenaries, nahoře snímek v nativním rozlišení bez DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře Wolfenstein: Youngblood, nahoře snímek v nativním rozlišení bez DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře Wolfenstein: Youngblood, nahoře snímek v nativním rozlišení bez DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře Control, vlevo snímek v nativním rozlišení bez DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře Control, vlevo snímek s původním tzv. DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře Control, vlevo snímek v nativním rozlišení bez DLSS (Zdroj: Nvidia)
- Ukázka DLSS 2.0 ve hře Control, vlevo snímek s původním tzv. DLSS (Zdroj: Nvidia)
- DLSS 2.0 přináší řadu zlepšení
- DLSS 2.0 proti první generaci zapojuje jako zdroj i temporální sousedy aktuálního snímku (Zdroj: Nvidia)
- První hry podporující DLSS 2.0 (Zdroj: Nvidia)
- Výkonnostní benchmarky ve hrách s upscalingem DLSS 2.0, naměřené Nvidií
- Výkonnostní benchmarky ve hrách s upscalingem DLSS 2.0, naměřené Nvidií
- Výkonnostní benchmarky ve hrách s upscalingem DLSS 2.0, naměřené Nvidií
- Výkonnostní benchmarky ve hrách s upscalingem DLSS 2.0, naměřené Nvidií
- Výkonnostní benchmarky ve hrách s upscalingem DLSS 2.0, naměřené Nvidií
- Výkonnostní benchmarky ve hrách s upscalingem DLSS 2.0, naměřené Nvidií
- Výkonnostní benchmarky ve hrách s upscalingem DLSS 2.0, naměřené Nvidií
- Výkonnostní benchmarky ve hrách s upscalingem DLSS 2.0, naměřené Nvidií
- Výkonnostní benchmarky ve hrách s upscalingem DLSS 2.0, naměřené Nvidií
- Výkonnostní benchmarky ve hrách s upscalingem DLSS 2.0, naměřené Nvidií
- Výkonnostní benchmarky ve hrách s upscalingem DLSS 2.0, naměřené Nvidií
- Výkonnostní benchmarky ve hrách s upscalingem DLSS 2.0, naměřené Nvidií