- Mark Cerny představuje specifikace PS5
- HDD v PS4 vs. SSD v PS5
- PS4 plýtval RAM, ukládala data na 30 sekund dopředu
- PS5 je v práci s RAM efektivnější, má data jen na sekundu dopředu
- Výhody ultrarychlého SSD
- 10× rychlejší SSD vložené do PS4 zrychlilo hry jen 2×
- 100× rychlejší SSD v PS5 skutečně zvýší výkon 100×
- PS5 využívá 12kanálový řadič SSD
- Kromě řadiče má i zvláští I/O koprocesor obstarávající práci o data místo CPU
- PS5 půjde rozšířit M.2 disky pro rozhraní PCIe 4.0 x4
- Efektivita GPU vzrostla
- PS5 bude zpětně kompatibilní s PS5
- PS5 nabídne geometry engine (aka mesh shading)
- PS5 podporuje HW ray tracing
- Ray tracing využije i zvukový systém
- GPU je složeno z 36 CU
- CPU i GPU běží na dynamických frekvencích
- CPU i GPU běží na dynamických frekvencích
- Zvukový systém počítá se stovkami zdrojů
- Sony slibuje přesnější lokalizaci zvuku
- Diagram Head-related Transfer Function je pro každého individuální
- Testovací studio pro vytvoření HRTF
- Práce s HRTF
- Celý systém se nazývá Tempest 3D Audio
- PS5 má přinést nejlepší zvuk na sluchátka, stereo i surround sestavy
- Každý má HRTF jiné
- Každý má HRTF jiné