Microsoft chystá výrazné změny prostředí pro Internet Explorer 12

0

Jsou to už více než tři roky, co Internet Explorer 9 uživatelům Windows předvedl, jak může vypadat opravdu jednoduchý prohlížeč. Zvlášť vynikal v kontrastu s „otylou“ osmou řadou, kterou obalovala spousta prvků. Zeštíhlení prohlížeči prospělo, navíc Microsoft šlápl na podporu webových technologií a zařadil vyšší rychlost.

Od té doby už Internet Explorer definitivně nepovažujeme za druhořadý prohlížeč, jenž by připomínal staré časy a pouze se neobratně snažil dohnat konkurenci. Microsoft se ovšem poté zaměřil více na verzi pro dotykové prostředí Windows 8. Desktopová podoba se od doby před třemi roky prakticky nezměnila.

Proto se musíme ptát, jestli ještě někdy přijde nějaká změna a kdy to bude. Nedávno se kompletně proměnil třeba Firefox. Současný Internet Explorer už moc ořezávat nelze, z grafického prostředí už bylo vyhozeno všechno zbytečné. I když poslední Safari, odhalené na WWDC 2014, např. zašlo tak daleko, že adresní řádek a všechny zbývající prvky vměstnalo do jediného řádku.

 

Redmondský gigant momentálně chystá Internet Explorer 12. A jak naznačuje na svém webu, věnovaném zpětné vazbě, designéři připravují výrazné změny v uživatelském prostředí. Budou se ale týkat moderního, nebo desktopové prostředí? Případně obou? Jinak o novém prohlížeči přinejmenším bezpečně víme, které webové technologie bude podporovat.

Microsoft spustil web, kde transparentně ukazuje, které technologie podporuje, zvažuje nebo podporovat nebude. Vůbec pak netušíme, kdy se dočkáme vydání. Jedenáctá řada vyšla s Windows 8.1. S tzv. jarní aktualizací pak doznala lehkých vylepšení. Dorazí tak IE 12 s druhou aktualizací pro Windows 8.1? Nebo to bude až na jaře v rámci Windows s kódovým označeném Threshold?

Zdroj: Microsoft via WinBeta

Microsoft chystá výrazné změny prostředí pro Internet Explorer 12

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář

  1. Myslíte, že těch 15 pinů z můstků crossfire opravdu mohlo mít nějaký zásadní vliv na velikost jádra ? :o)

    „Originally Posted by Anand Lal Shimpi
    When ATI first talked about the Radeon HD 4870 X2 they told us about a feature called Sideport. It was a port off each RV770 GPU that could be used for GPU-to-GPU communication.

    The whole point of doing CrossFire in alternate frame rendering mode (AFR) is that the chips never have to talk. The minute you have to start synchronizing them, you kill performance. Sideport was supposed to alleviate that.

    Unfortunately, due to power reasons, Sideport was never used on the 4870 X2. ATI’s reference design had it disabled and all vendors followed suit.

    Sideport was Carrell Killebrew’s favorite feature, and he had to give it up.
    In early 2008 ATI realized they had to cut this chip down from 20 – 22mm on a side to 18mm, everyone had to give up something. Carrell was the big advocate for making 870 smaller, he couldn’t be a hypocrite and not give anything up.

    A bunch of my conversation with Carrell at this point had to go off the record. Sideport would have been useful in RV870, but it’s unfortunately not there. Although he did tell me not to be surprised if I saw Sideport again at some point. Carrell doesn’t give up easily.“

  2. Osobne si myslim, ze c) je spravne, t.j. ze ide o predprodukcny prototyp co proste na PCB CF este nemal. Len to AMD samozrejme nemoze tak celkom priznat teraz, ked uz kazdemu nabulikali, ze to je hotova karta. Nepodpora CF neprichadza do uvahy, to si u high-endu nemozu dovolit, nie bez znacnych dopadov na predaje a velmi zly ohlas.