Reklamní spoty, které Microsoft vydal v posledních měsících, byly povětšinou povedené. Na Surface a taneční kreace, doplněné klikáním, jen tak nezapomenete. Redmondský se podařily rovněž spoty lákající na Windows 8. Microsoft se do marketingu obouvá pořádně a ze všech stran. Nezapomněl ani na Internet Explorer. Propagace internetového prohlížeče se začala ubírat zajímavým směrem. Ve videu „Do you know this guy?“ sledujeme mladíka, jenž podle všeho nenávidí Internet Explorer a všechno kolem něj.

Na sociální a jiné sítě přispívá obyčejnými nenávistnými příspěvky a chybí mu jakákoli argumentace. Co myslíte, podaří se Microsoft tohoto člověka přesvědčit o tom, že Internet Explorer není tak úplně špatným produktem? To vám neprozradíme, na výsledek se podívejte sami. Video překvapuje délkou, tvá skoro dvě minuty. Materiálu na vyprávění tam dle mého názoru tolik není, spot by klidně mohl být kratší.

 

Redmondští tak pokračují v kampani The Browser You Loved To Hate. Její součástí jsou rovněž experimentální weby, sloužící jako technologií demo. Někdy dokonce pobaví, zkuste třeba hru Contre Jour. K jejímu spuštění si vystačíte jen s prohlížečem. Microsoft se pokouší vyvrátit oblíbené tvrzení, že se Internet Explorer hodí pouze a nejlépe ke stažení jiného prohlížeče. jeden z předchozích spotů však byl rovněž zparodován. Souboj výrobce s nespokojenými uživateli pokračuje.

Podívat se můžete rovněž na český spot, jenž pro změnu propaguje Windows 8. Účinkuje v něm australská zpěvačka Lenka, jejíž kořeny sahají i do Česka. Jak se vám videa líbí?

Zdroj: Internet Explorer na YouTube | Microsoft Česká republika na YouTube

Ohodnoťte tento článek!