Chytré seznamy lze chytře rozčlenit. Microsoft To Do nabírá třídící funkce

Microsoft do To Do propašoval nové funkce pro filtrování a členění úloh a seznamů, aniž by nástroj začal působit příliš komplexím nebo dokonce přebujelým dojmem. Novinek je více.

0

Zatímco Wunderlist se odebral na odpočinek, přidal Microsoft nové funkce do nástroje To Do, který platí za duchovního nástupce první zmíněné služby. Poslední velká dávka přišla loni na podzim, kdy se To Do vzhledově i funkčně svému předchůdci značně přiblížil. Připomenout si je můžete ve článku Microsoft To Do 2.0 se snaží překročit stín Wunderlistu.

Co nového Redmondští nachystali tentokrát? Lidé si psali o přehled všech úkolů a právě takové zobrazení teď v To Do najdete. Dalším dynamický seznamem je přehled splněných úkolů. Ale pozor, Microsoft se zřejmě domnívá, že o takové filtry nebude stát zdaleka každý, takže jsou tyto seznamy standardně neaktivní. Chcete-li je používat, nejdříve je zapněte v nastavení.

Všechny seznamy, nejen ty chytré, prostoupilo rozdělení do logických podsekcí. Základním dělením je na dokončené a rozpracované úkoly. Některé chytré seznamy (např. Vše) úlohy seskupují podle seznamu původu, kam jste úkol zařadili. Tyto novinky si můžete osahat hned.

Zdroj: Cnews

Nové dimenze Plánovaných úkolů

V dynamickém seznamu Plánované úkoly Microsoft zavádí možnost filtrování na základě časového kritéria. Zobrazení tak omezíte na úlohy dnešní, zítřejší nebo plánované na období tohoto týdne.

Zobrazené položky budete moct navíc opět kategorizovat podle seznamu původu. Pokud vás momentálně nebude zajímat např. nákupní seznam, tak příslušnou sekci zavřete a nenecháte se rušit. Nové funkce v Plánovaných úkolech se teprve v tomto týdnu dostanou na Android a později na další platformy.

Tisk a jiné drobnosti

Od tohoto týdne pak lze všechny seznamy tisknout, týká se to všech platforem. Tvůrčí tým tvrdí, že chtěl co nejvíce napodobit způsob, jakým si seznamy zapisujeme ručně. Na papír typicky píšeme od vrchu dolů. Stejně tak se nové položky v To Do přidávají na konec seznamu. Někomu to prý vadí, a tak lze v nastavení určit, aby se nové položky přidávaly naopak do horní části.

Specificky na platformě iOS je konečně podporováno signalizování nedokončených úloh prostřednictvím červené tečky vedle ikony. Kdy se má tečka ukazovat, si vyberete z více scénářů.

Zdroj: Microsoft To Do Blog via Neowin

Jaké seznamy úloh preferujete?

Chytré seznamy lze chytře rozčlenit. Microsoft To Do nabírá třídící funkce
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 1 hlas/ů