Hlavní navigace

MySpace prodáno za pouhých 35 milionů, před 5 lety stálo 580 milionů

30. 6. 2011

Sdílet

Zdroj: Redakce

Murdochovo News Corporation se po letech zbavilo kdysi největší sociální sítě. Ne však za 100 milionů, které firma požadovala, ale podle zákulisních informací jen za 35 milionů dolarů. Mediální impérium na obchodu obrovsky prodělalo, v roce 2005 totiž za MySpace zaplatilo přes půl miliardy.

Jenže když přišel Facebook, odcházely postupně ostatní sítě. Kdo si dnes vzpomene na Friendster, MySpace nebo třeba naše Líbímseti.cz či Lidé.cz. Facebook odsunul všechny sociální sítě až na druhou kolej, jen v málo zemích není jedničkou.

MySpaceMySpace loni nasadilo nové logo i design

Novým majitelem se stává Specific Media. Společnost zabývající se internetovým marketingem by chtěla MySpace navrátit starou tvář a hlavně návštěvnost. Jedním z investorů je dokonce herec a zpěvák Justin Timberlake, který by se měl na formování sítě také podílet.

Je potřeba, aby zde bylo nějaké místo, kde by se fanoušci mohli bavit se svými oblíbenými interprety, poslouchat jejich hudbu, sledovat videa, sdílet a objevovat nové věci. MySpace má pro to dobrý potenciál,“ říká Timberlake.

Možná naivní představa mladíka, který už zformoval Facebook (ve filmu The Social Network hrál Seana Parkera). Přesto je to právě Facebook a jeho stránky, kde se dnes mohou lidé bavit se svými oblíbenými umělci. Nebo je to Twitter, YouTube, či dokonce Ping od Applu. Možná do toho promluví i Google+.

Ať už se MySpace podaří revitalizovat, nebo ne, těch 35 milionů bude bolet méně než 580.

Zdroj: MySpace, Specific Media, AllThingsDigital

Byl pro vás článek přínosný?