Píšeme o technologiích a internetu
Internet
Mobilovinky
Televize
Hardware
Hry
Software
Byznys
Věda
Speedmeter
Poradna
Hledat
Cnews.cz
»
Témata
»
Mantle
Mantle
1
–
23
/
23
3DMark přináší první test výkonu v DirectX 12. Měří, jak velkou brzdou je API
Jan Olšan
30. 3. 2015
Vulkan: nová generace OpenGL bez historické zátěže, čerpající z Mantle
Jan Olšan
4. 3. 2015
Civilization: Beyond Earth umí Mantle, používá ho pro CrossFire bez AFR
Jan Olšan
27. 10. 2014
Hra Sniper Elite 3 dostala podporu API Mantle. Nárůst výkonu je netriviální
Jan Olšan
6. 10. 2014
AMD přikládá k Radeonům zdarma Sniper Elite III. Hra podporuje API Mantle
Jan Olšan
10. 6. 2014
Mantle je zkratka k DirectX 12. Portování bude hračka, slibuje AMD
Lukáš Fiala
31. 5. 2014
Catalyst 14.6 zprovozní Eyefinity i na monitorech s různým rozlišením či rozměry
Jan Olšan
27. 5. 2014
Mantle je o krok blíž k rozmachu. AMD uvolnilo SDK pro registrované vývojáře
Jan Olšan
2. 5. 2014
Ovladač 337.50 Beta zvedá výkon grafik Nvidia v DirectX 11, srovnává se s Mantle
Jan Olšan
8. 4. 2014
Proč AMD vítá DirectX 12 s otevřenou náručí [blog]
Lukáš Fiala
26. 3. 2014
Nvidia zapracovala na ovladačích, z nárůstu výkonu v DirectX bledne i Mantle
Lukáš Fiala
24. 3. 2014
Mantle zvedá výkon v druhé hře. Patch pro Thief přidává i podporu pro TrueAudio
Jan Olšan
18. 3. 2014
Mantle ztratí konkurenční výhodu. Nízkoúrovňové API nabídnou DirectX i OpenGL
Lukáš Fiala
26. 2. 2014
AIDA64 v4.20 rozpozná GeForce GTX 750 Ti, detekuje Mantle a podporuje nové CPU
Mirek Jahoda
12. 2. 2014
AMD vydalo ovladač Catalyst 14.1 Beta. Premiéra Mantle a HSA, lepší Frame Pacing
Jan Olšan
3. 2. 2014
Mantle podle AMD přidává i přes 40 % výkonu, nezávislé testy budou… kdy?
Lukáš Fiala
30. 1. 2014
Potřebujeme Mantle? Ulehčit práci procesoru lze i s OpenGL, tvrdí Nvidia
Lukáš Fiala
26. 1. 2014
Mantle, HSA, TrueAudio v PS4, H.265 a další střípky z konference AMD APU13
Jan Olšan
16. 11. 2013
AMD Kaveri pro FM2+ bude dostupné 14. ledna. Nabídne takt 3,7 GHz a TrueAudio
Lukáš Fiala
12. 11. 2013
Mantle má podporu dalších vývojářů. Na novém API poběží Star Citizen nebo Thief
Lukáš Fiala
4. 11. 2013
„Multiplatformní“ Mantle na konzolích nebude, přiznává AMD
Lukáš Fiala
15. 10. 2013
Mantle je důležitější, než si myslíte. Sony a Microsoft ho ale mohou zabít
Lukáš Fiala
9. 10. 2013
Akce AMD GPU14: tři velké technologické novinky pro počítačové hry
Jan Olšan
26. 9. 2013
1
–
23
/
23