New York Post: Apple Music zatím vyzkoušelo pouze 11 % uživatelů iOS

0

Apple se nedávno chlubil prvními statistikami, podle kterých jeho hudební službu ve zkušební verzi vyzkoušelo na 11 milionů uživatelů. To ve srovnání s největším konkurentem Spotify (20 milionů platících uživatelů a 50 milionů posluchačů verze zdarma s reklamami) působilo úctyhodně, mnozí však zůstávali pesimističtí. Poukazovali na tříměsíční zkušební dobu, za kterou uživatelé nemusí platit.

Těm dává za pravdu poslední statistika, podle které službu zatím vyzkoušelo jen 11 % uživatelů ve Spojených státech a 61 % z těch, kteří si předplatné zdarma přeci jen aktivovali, Apple Music zrušili hned po skončení období zdarma. Téměř polovina uživatelů pak Apple Music ve zkušební době přestala zcela používat.

 

Začátkem října se tak předpokládá hromadný odliv uživatelů, který by měl paradoxně alespoň z části zachránit konkurenční Android. Právě uživatelé Androidu se totiž během podzimu dočkají oficiálního klienta a díky tomu by propad ve statistikách nemusel být tak markantní.

Průzkum provedený na 5 000 amerických zákaznících starších 13 let dále odhaluje, že rádio Beats 1 poslouchá necelá třetina uživatelů a hudební sociální síť Connect navštěvuje 27 procent všech předplatitelů Apple Music. Apple se zatím ke statistice oficiálně nevyjádřil.

Zdroj: Phone Arena | New York Post

New York Post: Apple Music zatím vyzkoušelo pouze 11 % uživatelů iOS

Ohodnoťte tento článek!