Nová funkce tiskových zařízení dává uživatelům maximum informací

0

Nová aplikace s názvem eCON display rozšiřuje funkce multifunkčních přístrojů Konica Minolta v oblasti informování uživatelů o správě a stavu zařízení. Ta již tradičně nabízejí automatické propojení s dispečinkem, samostatné objednávání spotřebního materiálu nebo hlášení technických závad. Funkce eCON display nyní o všech těchto aktivitách informuje uživatele přímo na ovládacích panelech jednotlivých zařízení.

Základem je zákaznický portál

Obdobné informace nabízí již řadu let zákaznický portál Konica Minolta. Ten je však orientován více na správu celé firemní „tiskové flotily“. Návštěvníci zde mohou sledovat aktivity u všech zařízení nebo například naplánovat jednorázový větší objem tisku. Naproti tomu je novinka eCON display určena přímo jednotlivým koncovým uživatelům, kteří mají zájem zjistit přímo na místě aktuální informace o stavu daného přístroje, stejně jako předpokládaný čas vyřízení celé akce.

Ještě něco navíc

Díky funkci eCON display mohou uživatelé zjistit i detaily jednotlivých zakázek, jako je jméno, fotografie nebo kontakt na technika, který zakázku přijede řešit. Kromě toho zde naleznou i potřebné návody k multifunkčním zařízením, které si mohou opět lehce zobrazit přímo na ovládacím panelu. Aplikaci lze přizpůsobit také pro vícejazyčné firmy. V takových společnostech si může každý uživatel jednoduše zvolit jazyk, kterým by s ním mělo zařízení komunikovat.

Inteligentní zařízení s moderními funkcemi

Konica Minolta dnes již standardně vybavuje svá multifunkční tisková zařízení dotykovými displeji, díky kterým mohou uživatelé s těmito přístroji pracovat stejným způsobem jako například s tablety či chytrými telefony. Ovládací panely umožňují přístup na internet, využívání cloudových aplikací nebo maximální přizpůsobení vzhledu displeje – počínaje vzhledem jednotlivých tlačítek, až po spořič obrazovky. 


 

Nová funkce tiskových zařízení dává uživatelům maximum informací

Ohodnoťte tento článek!