Seznam před týdnem vydal nové verze svých prohlížečů pro Windows, OS X, Android a iOS. Mají nový vzhled, synchronizaci hesel i záložek a ukazují počet nepřečtených e-mailů. Na desktopu mají navíc psa Krastyho, který na webu vyhledává doplňující informace. S takovou výbavou chce firma oslovit široké masy.
Dnes Seznam odstartoval kampaň na vlastní titulní straně, kde buď probíhá reklamní animace, nebo se rovnou hned pod logem zobrazí proužek s informací o novém prohlížeči. Tomu firma říká aplikace Seznam.cz, protože je to pro cílovou skupinu údajně nejsrozumitelnější.
Seznam nicméně chystá i televizní kampaň. Od 1. do 8. listopadu poběží na Nově a Prima 20sekundové spoty, ve kterých budou vyjmenovány hlavní výhody prohlížeče, pardon – aplikace. Růstový potenciál je velký. V květnu firma potvrdila, že její desktopový prohlížeč má 10 000 uživatelů. Varianta pro Android jich má ale přes milion.
Zdroj: Seznam