Nová Škoda Rapid nafocena bez špetky maskování [fotogalerie]

0

Byl by to skoro dojemný příběh náhodného přistižení Rapidu při focení propagačních snímků, o náhodu tady ale rozhodně nejde.

Na vícero místech se dnes objevily trochu zrnité, ale jinak docela kvalitní fotky nové Škody Rapid prakticky bez maskování. Oproti mnoha předchozím snímkům a videím, na kterých se Rapid objevoval s celkem rafinovaným maskováním předstírajícím jiné auto, jde o čistý a jasný pohled na vůz v podobě, v jaké se za necelé dva týdny má oficiálně představit světu. Auto pouze částečně zakrývá plachta, ta ale není s to zastřít ani podobu přídě, ani vzhled zádě. Když si k těmto snímkům přidáte starší záběr nemaskovaného interiéru, není už se moc na co těšit – tohle je zkrátka sériový Rapid, jak byl v Boleslavi stvořen.

Přiložené fotky nám zaslal čtenář jménem Robert Šmíd bez bližšího komentáře k jejich původu. Určitě mu za to děkujeme, ale víme s jistotou, že on sám je nepořídil. Přesto nemáme zábrany je publikovat. Proč? Protože o jejich šíření, ať už jménem čtenářů nebo jakýmkoli jiným způsobem, se zasloužila sama škodovka.

Přesně tyto snímky jsem totiž viděl v rukou jednoho známého pracujícího u škodovky už před několika týdny. Mohl jsem je pouze vidět, nikoli publikovat a tehdy jsem si myslel, že si je pořídil sám při focení katalogových fotek. Ve skutečnosti ale zjevně byly součástí strategie postupného uvolňování pohledů na nový Rapid a v mezičase se potichu staly věcí veřejnou. Jak tedy vznikly? Pravděpodobně je pořídila přímo Škoda jako fiktivní špionáž pro pochopitelný účel – pozdější „náhodné” zveřejnění a rozdmýchání větší než běžné vlny zájmu, který s podobnou špionáží pochopitelně souvisí.

Pokračování na Autoforum.cz.

Nová Škoda Rapid nafocena bez špetky maskování [fotogalerie]

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář

  1. Celkem by mne zajímalo kolik lidí je ochotno se dobrovolně na reklamu dívat… například já to vidím tak že z toho nemám žádný užitek a naopak to obtěžuje. Takže například i tady na cnews vidím akorát šedý text REKLAMA, očividně by to chtělo vylepšit filtr.