Nové techdemo CryEngine 3 pro Crysis 3: grafika jako malovaná

0

Zatímco mezi prvním a druhým dílem Crysis byl celkem dlouhý odstup, během kterého grafické karty povýšily z podpory DirectX 10 na DX11 a vývojáři naprogramovali novou generaci CryEngine, připravovaný Crysis 3 by měla pohánět stejná generace engine jako dvojku – CryEngine 3 s podporou rozhraní DirectX 11, a co hůř – verze, která musí běžet na stále stejné generaci herních konzolí se šíleně zastaralými grafickými akcelerátory.

V současnosti už to ale není ani tak podpora verze DirectX, co dělá nové efekty, takže i s Crysis 3 se nejspíš dočkáme celé řady nových technologií. I když bych si nesliboval, že ve hře uvidíme vše, co vývojáři předvádějí v techdemu (hry už kvůli optimalizacím vypadají většinou o něco hůře než technologická dema nebo ukázkové screenshoty, vzpomeňte si třeba na Battlefield 3 nebo na to, co se dá pomocí neoficiálních postupů s grafikou ještě vyvádět ve Skyrimu), může se grafika ve hře i na stejném základu dostat zase o něco dál (taková teselovaná ropucha v čase 2:24 stojí fakt za to).

Taky to ale neznamená, že by v Crysis 3 nemohlo naopak přibýt ještě něco navíc – vývojáři mají na práci ještě minimálně půl roku, nový Crysis by měl být uvedený v únoru příštího roku.

Zdroj: MyCryEngine via Guru3D

Ohodnoťte tento článek!