Hlavní navigace

O2 na prodejny zavádí O2 Guru. Odborníky, kteří vám se vším poradí

12. 4. 2012

Sdílet

Zdroj: Redakce

Telefónica se na základě špatných výsledků z průzkumu, který zjišťoval technickou zdatnost uživatelů smartphonů, rozhodla na prodejny nasadit proškolené zaměstnance, kteří dokáží poradit opravdu každému.

O2 Guru jste již mohli zahlédnout na internetových stránkách operátora či na YouTube, kam byla umísťována různá informační videa. Nyní se však s odborníky můžete setkat i osobně, od dubna jsou k dispozici na třiačtyřiceti prodejnách O2. Příští měsíc jich bude ještě o osmdesát víc. Předností těchto odborníků dle operátora je především, že nemluví technickým jazykem, ale jsou problém schopni vysvětlit „lidsky“.

O2 Guru

Operátora k tomuto kroku donutily především výsledky průzkumu společnosti Datank, které ukázaly, že pouze pětina českých uživatelů využívá všechny možnosti svého přístroje. Přitom 40 % majitelů smartphonů svůj přístroj využívají nejčastěji jen k telefonování či posílání SMS zpráv. Navíc majitelů chytrých telefonů bude nadále přibývat, O2 očekává, že letos jejich prodeje budou tvořit až 75 % všech prodejů mobilních telefonů v České republice.

 

A s tím souvisí i zvýšené množství dotazů zákazníků: „Během posledního roku došlo k zdesetinásobení počtu dotazů v našich call centrech, jež se týkají chytrých telefonů, zejména nastavení internetu v mobilu či konfigurace MMS. Nejen to nás vedlo ke zjištění, že na českém trhu stále chybí odborníci, kteří by lidem pomohli a zároveň je inspirovali k využívání nových technologií. Chceme veřejnost přesvědčit, že O2 prodejny jsou jedinečným místem, kam si lidé mohou zajít pro radu nebo pomoc s nastavením přístroje nebo aplikace, kterou právě využívají," uvedl Jiří Dvorjančanský, ředitel Divize marketing společnosti Telefónica Czech Republic.

Osobní setkání s O2 Guru si můžete zarezervovat na internetové stránce www.o2.cz/guru. Není to však povinné, můžete na prodejnu přijít kdykoliv. Zde však není jistota, zda vás u odborníka nepředběhne nějaký jiný zákazník.

Zdroj: TZ

Byl pro vás článek přínosný?