Pondělí bylo v USA největším dnem nákupů na síti. Konverze na mobilech je slabá

1

Slevové
šílenství
vyvrcholilo tzv. černým
pátkem
. Kybernetické pondělí nicméně podle Adobe přineslo nebývale vysoké
příjmy, i se jim černý pátek skoro vyrovnal. Oba dny byly rekordní, co se prodejů
před internet týče. V pondělí lidé za nákupy v e-shopech v USA utratili
3,39 miliardy dolarů. V pátek bylo utraceno o pouhých 50 milionů méně,
tedy 3,34 miliardy.

Data ukázala vzestup mobilních zařízení, protože skrze ně Američané
a Američanky během černého pátku utratili nakupováním přes tablety a smartphony
1,1 miliardy dolarů. Jedná se o rekordní částku. Za celý nákupní týden
bylo v obchodech protočeno 5,27 miliardy dolarů, což je podle Adobe meziroční
nárůst o 17,7 %. Během černého pátku lidé e-shopy z 55 % navštívili skrze mobilní zařízení.

Apple zlevnil iPad Air 2 o 1500 Kč

Na druhou stranu se z těchto zařízení uskutečnilo jen
36 % všech nákupů. Z elektroniky nejprodávanější produkty tvořily iPady,
4k televizory od Samsungu, MacBooky Air (!), televizory LG a pak Xboxy.
Mobily jsou v konverzích nejméně
úspěšné (2,4 %)
, podstatně víc mají tablety (4,6 %) a nejvíc
klasické počítače (5,5 %). Co nám tedy data říkají? Význam mobilních
zařízení roste, pro prodejce jsou nicméně klasické počítače velmi cenné a ve
výsledku zatím nejzajímavější. Na větší obrazovku se vejde více produktů, nakupování je na nich tak nějak pohodlnější, že?

Jak bylo uvedeno, v pondělí v USA lidé na
internetu nakoupili produkty za 3,39 miliardy dolarů. To je 10,2% meziroční
nárůst. Tento den se oficiálně stal největším
dnem nákupů na internetu v historii
. Z elektroniky se nejvíce
prodávaly konzole PlayStation 4 a Xbox, 4k televizory od Samsungu,
iPady a tablety Fire. Prodeje překonaly očekávání Adobe o 0,8 %.

Zdroj: Adobe Newsroom 1
| 2
via GeekWire

Ohodnoťte tento článek!