Prosincová nadílka Windows Update: rekordních 17 bulletinů

0

Tento rok Microsoft pokořil rekord v počtu bezpečnostních bulletinů hned několikrát. Nejvyšší počet záplat si však nechal až na konec roku, právě dnes by měl totiž začít distribuovat balíček řešící 40 zranitelností v produktech prostřednictvím 17 bulletinů.

Jako kritické jsou však tentokrát označeny jen dva, oba řešící vzdálené spuštění kódu. První řeší zranitelnost v prohlížeči Internet Explorer, konkrétně verzích 6, 7 a 8 na všech současných systémech Windows počínaje Windows XP. Druhá odstraňuje problém v samotném systému – platí pro všechny verze od Windows XP po Windows 7 včetně serverových variant.

Dalších čtrnáct aktualizací je označených stupněm „důležitý“ a řeší problémy zejména v systémech Windows, dvě z nich pak v aplikacích sady Microsoft Office (počínaje verzí XP/2002 a konče nejnovějšími Office 2010). Další aktualizace opravuje problém v Microsoft SharePoint. Poslední bulletin s mírným stupněm závažnosti řeší chybu v Exchange Serveru 2007. Aktualizace stáhnete skrze Windows Update.

Zdroj: Microsoft

Prosincová nadílka Windows Update: rekordních 17 bulletinů

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář

  1. „Opera 10 z testu vyšla s ostudnou nulou.“ – zdá se, že vývojáři Opery věří, že její uživatelé jsou dostatečně inteligentní aby žádnou takovouto ochranu nepotřebovali, protože nemají ve zvyku posílat bývalým spolužákům které deset let neviděli a najednou jim od nich přišla nabídka že když je nechají zaplatit si jejich kartou 1000Kč, tak zpátky dostanou 5000Kč v hotovosti své oskenované kreditky.

  2. V pdf dokumentu s kompletni zpravou o testu se pise:

    This private test was contracted by Microsoft’s SmartScreen product team as an internal benchmark, leveraging our Live Testing framework. It has subsequently been approved for public release.

    Takze „nezavisla“ organizace provedla na objednavku Microsoftu test/studii a pak Microsoft povolil jeho zverejneni. Uzitecne informace mozna tak pro par zaslepenych… Pro ostatni informacni hodnota nula. Proc to neni oznacene jako reklama?