
Šéf Netflixu Reed Hastings je evidentně realista a rozhodně ví, jak své zákazníky zbytečně nedráždit. Podle jeho slov totiž nemá nic proti lidem, kteří sdílí jeden účet na Netflixu a dělí se o jedno heslo. Ve video průmyslu ale nejde o nic nového a podobné vyjádření o svých šetřivých uživatelích pronesl šéf největší konkurenční společnosti HBO Richard Plepler už před několika lety.
To je diametrálně odlišný pohled například od Googlu, který proti podobnému sdílení jednoho účtu bojoval u své Hudby Play všemožnými limity na počty autorizovaných zařízení. Tyto metody se ale stejně míjely účinkem a před pár měsíci je po více než roce trvání zrušil.
Reed Hastings naopak v podobném sdílení vidí skvělý marketing, který ke službě může přitáhnout další potenciální předplatitele. Demonstroval to na rodinném prostředí, kde nejmladší členové mají často přístup k účtu od rodičů. To podle něj zvyšuje šanci, že se potomek sám v budoucnu stane zákazníkem Netflixu. Dalo by se tak v nadsázce říct, že ve Spojených státech se se vstupem do dospělosti počítá i s aktivací vlastního účtu na Netflixu.
Zdroj: Mobile Syrup