RV670 (2950 Pro) vs G92 (8800 GT)

0

VR-zone chrlí jednu novinku, uniklou fotku či spekulaci za druhou, a tak po krátkém odpočinku přináším krátké shrnutí všech těchto „zaručených informací“:

  • fotografie druhé, ne tak líbivé, téměř čistě černé varianty GeForce 8800 GT
  • G92 (aka D8P) nebude podporovat shader model 4.1 (DirectX 10.1), kdežto RV670 údajně ano. To je trochu zajímavé, protože zatím bylo docela jasné, že Nvidia nebude mít jen už v R600 poprvé použitý teselátor (Fudzilla)
  • RV670 (Revival) dosáhne údajně na 11 400 bodů v 3DMark06, kdežto G92 na stejné sestavě o 600 bodů méně: 10 800 (The Inquirer)
  • G92 bude uvedena 29. října, RV670 pak 19. listopadu
  • Nvidia s tím, že by měla být v pro Dálný východ veledůležitém 3DMark06 pomalejší, nesouhlasí a navíc jsou výsledky až podezřele vysoké (na úrovni dnešní GeForce 8800 Ultra, tedy 2,5× dražší karty)

Pro ATI/AMD vše vypadá růžově, ale nesmíte zapomínat, že ani vynikající hardware ještě bitvu nevyhrává a Nvidia má velký vklad v programu na podporu vývojářů her (zkráceně Meant To Be Played). A o výkon v nových hrách (Crysis, Unreal 3, …) půjde určitě především.

 

RV670 (2950 Pro) vs G92 (8800 GT)

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář