S O2 už nebudete bez kreditu, po přečerpání jej operátor znovu nabije

0

Telefónica pro své předplacenkáře přináší novou službu. Při přečerpání kreditu si jej buď můžete přes infolinku za pomoci své platební karty dobít, či si přes internet nastavit automatické dobíjení.

Pro obě strany to je určitě výhodný krok. Operátor si zajistí pravidelnější příjem a zákazníkovi se nestane, že by si nutně potřeboval zavolat, ale nemohl kvůli nedostatečnému kreditu. První varianta, dobíjení kreditu platební kartou prostřednictvím zabezpečeného hlasového automatu je dostupná na telefonním čísle *19 a nevyžaduje žádnou registraci. Samozřejmostí je i následné potvrzení o dobití kreditu.

O2

„Platební kartu má dnes téměř každý, stejně jako mobilní telefon. Nyní je možné přednosti obou spojit a předplacenou O2 kartu dobít prakticky odkudkoliv prostřednictvím jednoho krátkého telefonátu,“ říká Petr Matějovský, ředitel segmentu mobilních hlasových a datových služeb společnosti Telefónica Czech Republic.

Druhá varianta je dostupná na zabezpečeném portálu O2, kde si zákazník může nastavit automatické dobíjení zvolené částky, když kredit klesne pod 50 Kč. K tomuto účelu je nutné zaregistrovat si svou platební kartu na zmíněném portálu (za registraci získá zákazník 20 % kreditu navíc k prvnímu dobití).

Zdroj: TZ

S O2 už nebudete bez kreditu, po přečerpání jej operátor znovu nabije

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář

  1. Mail využívám velmi aktivně a bohužel musím konstatovat, že jsem stále na staré verzi vzhledu. Ta nová je prostě moc světlá a mdlá = nepřehledná. Přeferuju viditelnější oddělení zpráv / oken. Navíc při více mailech se ocení minimalistický styl naproti tomu, co předvedli jako default nastavení. I když to jde zredukovat, pořád to nemá na původní vzhled.