
Na to, že Seznam bezplatně poskytuje takřka neomezenou e-mailovou schránku, je překvapivé, jak málo v ní najdeme reklamy. Jedinou inzercí byl doteď banner v pravém sloupci vedle obsahu zprávy. Nově ale česká internetová jednička nabídne partnerům ještě další tip inzerce.
Nazývá jej topování a fakticky jde jen o to, že vybrané hromadné e-maily, které by vám stejně dorazily, zůstanou ve složce celý týden připnuté nahoře. Uživatel je pozná podle štítku Tip. Dle prvních testů uživatelé připnuté e-maily otevřeli o 101 % častěji, než když byly standardně chronologicky zařazené.
TIP: Seznam spustil Email Profi, bezplatné neomezené schránky s vlastní doménou
„Topování povolujeme pouze klientům, kteří mají kladné skóre, proto před potvrzením objednávky probíhá audit rozesílatele. Chceme tak zamezit používání tohoto produktu u rozesílatelů, kteří naše uživatele spíše spamují. Zároveň chceme odměnit ty, kteří emailing dělají dobře a čas od času potřebují zviditelnit specifické sdělení,“ obhajuje Seznam novinku s tím, že ji nelze využívat ke spamu.

Už i seznam začíná řadit příspěvky (emaily) podle toho kolik si kdo zaplatí?
U seznamu používám vedlejší schránku už mnoho let. Už si však po létech ani nepamatuji, jak to jejich webové rozhraní vypadá a doufám, že to tak zůstane i nadále. Zlatý Thunderbird…