Seznam loni zažil nejúspěšnější rok v dvacetileté historii. Vydělal 1,25 miliardy korun

0

Tuzemská internetová jednička za loňský rok utržila 3,4 miliardy korun, o 9 % více než v sezóně 2014. Zisk před zdaněním rostl ještě rychleji. Meziročně jej Seznam zvýšil o 14 % na 1,25 miliardy korun. Oba ukazatele jsou v dvacetileté historii Seznam rekordní.

Krasty je maskotem Seznamu od roku 2003

Přes 40 % obratu firmy tvoří reklama ve vyhledávači (Sklik). Třetinou se na něm podílí display reklama na obsahových službách Seznamu (Novinky, Stream, Super atd.). Zbylých přibližně 20 % tvoří inzerce na oborových serverech (Sreality.cz, Sauto.cz, Zboží.cz atd.) a v katalogu Firmy.cz.

 

Naší obrovskou výhodou je, že peníze, které vyděláme, můžeme opět použít na rozvoj a inovace ve firmě. Soustředíme se nejen na rozšiřování nabídky reklamních formátů, ale i na modernizaci technologií. Neustále rozšiřujeme řady programátorů a výzkumníků, abychom mohli inovovat naše služby nejen po stránce produktové, čehož si všimne každý běžný uživatel, ale i po stránce technologické. Stále více našich služeb je postaveno na technologiích jako nodejs, reactjs, angularjs, ima.js a podobně,“ komentuje výsledky Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz.

Hledáme ty nejrozumnější cesty, jak k lidem dostávat ten nejzajímavější obsah, jaký pro ně na internetu v danou chvíli je. Tím naplňujeme i původní myšlenku, která stála u zrodu společnosti Seznam.cz před 20 lety,“ dodává Zima.

Zdroj: Seznam

Ohodnoťte tento článek!