Šílené reklamy na Windows 8. Microsoft chce zaujmout bez dlaždic

0

Oživeno:

Microsoft videa opět zpřístupnil, proto jsme je nahradili. Na jeho kanále je lze totiž shlédnout ve vysokém rozlišení.

Původní zpráva:

Na YouTube kanále Microsoftu se objevila tři velice zajímavá videa, jež byla ovšem bleskurychle odstraněna. Díky ještě bleskovějším návštěvníkům se na ně nicméně můžete stále podívat. Pokud se nechcete obrat o překvapení, raději nic dalšího nečtěte, rovnou si je spusťte. Jestliže vám spoilery nevadí, vězte, že se jedná o tři reklamy na Windows 8. Nevíme přesně, v kterých státech je společnost plánuje nasadit, nicméně popisky v obraze jsou v angličtině.

V hlavní roli spatříte asiaty, takže reklamy zřejmě míří na asijské země. A jak asi tušíte, jejich kultura se od té, co známe, značně liší. Japonské videohry, případně i např. muziku, našinec nezpracuje bez problému. Na vlně šílenosti se ženou rovněž reklamy na Windows 8. Paradoxní je, že samotný produkt v nich neuvidíte. Můžete si být aspoň jistí tím, že vás pobaví. Zaberou ale na spotřebitele, zvednou prodeje operačního systému?

 

Pro Microsoft se každopádně jedná o další zářez. Povedených reklamních videí jsme od něj v posledních měsících viděli několik. Tuto sérii Microsoft nazval Windows 8 Training Camp a není jasné, zda vůbec kdy zamýšlel ji uvolnil pro veřejnost. Na videa se raději podívejte, než je někdo smaže.

Zdroj: The Verge

Šílené reklamy na Windows 8. Microsoft chce zaujmout bez dlaždic

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář

  1. kdys neuspeji u jinych, porad maji moznost vydavat i vlastni zarizeni, ostatne Shield je jedno z nich, stejne jako urcita moznost dobudoucna ji davat do nettopu a netbooku, pokud hlasi Acer a jine znacky ze je zajem i o tyto zarizeni s ChromeOS, tak nicemu nebrani nasadit tam prave ARM

  2. Mno jo no celé je to o ceně a Nvidia určitě nasadila cenu čipu (jak u nich bývá zvykem) vyšší než má konkurence.

    A je to o tom, že vzhledem k současné ekonomické situaci je těžké lidi přesvědčit, aby si koupily tablet za 15-20tisíc, když si můžou koupit tablet za 5-6 tisíc, který zvládne vlastně to samé.

    Je to ta samá situace jako s příchodem ultrabooků, od kterých si Intel i výrobci slibovali velké zisky, ale nakonec zjistili, že si lidi raději koupí obyčejný notebook za 10-15tisíc. Sice není tak pěkný, není tak lehký, nemá takovou výdrž, ale jinak umí uplně to samé, ne-li víc za polovinu ceny.