Skvěle vypadající benchmark Passion Leads Army (PLA) využívá DX11 i PhysX

0

Kdo by řekl, že zrovná Číňané z Unreal engine 3 ještě vymlátí něco vypadajícího tak dobře jako právě včera na GeForce.com zveřejněný benchmark na základě hry Passion Leads Army (PLA). Studio Giant IronHorse do enginu zapracovala spoustu vizuálních vylepšení v čele s nejviditelnější teselací. Osvětlení scén notně vylepšuje také HBAO (Horizon-Based Ambient Occlusion), společně s korektně mapovanými stíny na „hrbolatém“ povrchu vytvořeným teselací je to určitě sympatické přiblížení se reálně vypadajícímu světu. Hezký je také postprocessingový filtr vytvářející bokeh nadprůměrného objektivu zrcadlovky.

 

PhysX a Unreal engine 3, to není spojení nijak nové, každopádně Číňané využili z knihoven APEX opravdu hodně. Mimo destrukcí s hustými oblaky prachu a dalšími částicovými efekty jsou pomocí PhysX simulovány také pohyby vlajek (APEX Cloth). S využitím APEX Particles je vykreslováno také jiskření starého elektrického vedení.

Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark

Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark

Passion Leads Army (PLA) DirectX 11 PhysX benchmark

 

Benchmark stáhnete přímo z GeForce.com (566 MB), na těchto stránkách najdete také jako obvykle výborně zpracovaný článek, který vás s PLA benchmarkem seznámí detailněji. Kdo si nebude moci benchmark sám zkusit, může využít videa demonstrujícího schopnosti PhysX a především velmi pěkných srovnávacích screenshotů. Ty jsou interaktivní, takže pomocí posuvníku si snadno porovnáte rozdíly s/bez teselace, HBAO, DOF (bokeh) atd.

O svoje výsledky se jako obvykle můžete podělit s ostatními v připraveném vlákně diskuzního fóra (sekce Benchmarky).

Zdroj: GeForce.com

Ohodnoťte tento článek!