Stahujte DX11 benchmark Stone Giant

0

Benchmark Stone Giant, který byl dosud k dispozici pouze pro novináře, byl oficiálně vydán a vy si jej můžete stáhnout třeba přímo od výrobce a otestovat.

Pokud vše zůstalo jako v betě pro tisk (jakože zůstalo), pomocí F2 se zapíná a vypíná teselace, skrze F3 zapnete a vypnute vražednou difussion DoF a F4 zapne sledování snímkové frekvence (fps). Stiskem Enter začne běžet průlet a při zapnutém zobrazení fps je na konci zobrazena průměrná hodnota (výsledek).

Své výsledky nahrávejte do tohoto sběrného threadu ve fóru.

Výsledky z preview verze, přestože rozumnější bude asi testování bez náročného a málo viditelného diffusion DoF  (je zajímavé, že na GTX 470 klesl s difussion DoF výkon na průměrných 5 fps, bez něj potom klidně kolem 44 fps i se zaplou teselací)

Zbytek už můžeme zopakovat z aktuality o preview verzi pro novináře: 

O BitSquid a BitSquid engine jste určitě dosud neslyšeli. Já popravdě také ne, ale když dnes prostřednictvím Nvidie poslali první tři screenshoty ze svého dokončovaného DirectX 11 benchmarku, začal jsem.

Tým BitSquid tvoří zřejmě všehovšudy dva zběhlíci ze studia Grin. Tyto Švédy možná znáte díky hrám Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter 1 a 2, Bionic Commando a Terminator Salvation. Tobias Persson a Niklas Frykholm se rozhodli vydat se cestou samostatnou a od původního Grinu odlišnou. Jejich strategie se podobá spíše týmu Unigine anebo trochu i Futuremarku.

Oba Švédové tvoří pečlivě dokumentovaný engine od píky a ten by měl obsahovat veškerou modernu od podpory DirectX 11 na PC (pro XboX 360 a PlayStation 3 by měl být také), paralelismu pro procesory až po snadnou práci s daty pro všechny, kdo se rozhodnou na engine následně koupit licenci. Zní to hezky, takže seveřanům držme palce. Vývoj enginu můžete sledovat na této stránce s novinkami.

O Stone Giant benchmark si zatím mohou napsat novináři na e-mail (z něhož se zatím maily vrací jakožto z neexistující adresy :-)) a do 14 dní bude prý veřejně dostupný pro všechny. Vývojáři na něm vyzdvihují především intenzivní použití teselace. Na tomto poli bude nyní kolem vydání GeForce GTX 480 trochu husto, neboť příští týden by měla vyjít i značně vylepšená verze jiného DX11 benchmarku, Unigine Heaven.

Na webu benchmarku jsou dva kvalitnější screenshoty v PNG: