T-Mobile v létě rozdal 212 tisíc denních balíčků dat. Lidé přenesli 574 TB dat

1
T-Mobile
T-Mobile
-
Zdroj: T-Mobile

Jak dopadla letní akce T-Mobilu? Kampaň Spolu po magnetové měla podpořit domácího turismus a firemní zákazníky operátora. Na více než tisícovce míst v celém Česku jste skrze kódy QR mohli získat „neomezená“ data zdarma s tím, že jste mohli přenést tolik dat, kolik jste stihli, akorát rychlost byla omezená na nízké 3 Mb/s. Na jednom místě jste mohli 24hodinový balíček aktivovat nejvýše třikrát.

Operátor rekapituluje. Lidé si v létě aktivovali 212 tisíc denních balíčků dat. (Největší tuzemský operátor eviduje 6,3 milionu zákazníků a zákaznic.) Nejvíce balíčků bylo aktivováno 5. srpna, a sice skoro šest tisíc. Jeden zákazník-rekordman si užil 55 dní „neomezeného“ datování. Dohromady bylo v rámci akce přes mobilní síť T-Mobilu staženo téměř 574 TB dat. I v této oblasti se našla osoba, která vybočila z rámce běžného používání, když přenesla jeden terabajt dat.

Akci si dle operátora chválí také partnerské subjekty. Nejvíce datových balíčků bylo aktivováno v muzeu a čokolaterii Třeboň v marcipánu. Takto vypadá desítka míst, kde byla „neomezená“ data aktivována nejčastěji:

  1. Třeboň v marcipánu – muzeum, čokolaterie a dílna,
  2. Restaurace a Hotel Praděd,
  3. Stezka Valaška – stezka mezi korunami stromů Pustevny,
  4. Zámek Častolovice – skvost české historické architektury,
  5. Zelená hora – poutní kostel sv. Jana Nepomuckého u Žďáru nad Sázavou,
  6. Grafitový důl Český Krumlov,
  7. Sklárna Novosad v Harrachově – nejstarší fungující sklárna v Čechách,
  8. Plavba lodí po vltavských přehradách Orlík a Slapy,
  9. DinoPark Ostrava – pravěký svět na dlani,
  10. Zoo Jihlava – připravte se na zážitek.

Využili jste letní datovou akci T-Mobilu „Spolu po magentové“?

Zdroje: tisková zpráva T-Mobilu

T-Mobile v létě rozdal 212 tisíc denních balíčků dat. Lidé přenesli 574 TB dat
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 2 hlas/ů

1 komentář

  1. Postrádám možnost v anketě „Ne, podobné stupidní akce mě neberou“.
    Třeba loňská akce sice nebyla zadarmo (pro předplacenky to vycházelo asi na 99 Kč/měsíc), ale aspoň si T-Mobile ze svých zákazníků nedělal dobrý den a reálná využitelnost byla násobně větší.