Téma: Mantle
3DMark přináší první test výkonu v DirectX 12. Měří, jak velkou brzdou je API
Hlavním smyslem DirectX 12, které přijde v létě s Windows 10, je odstranit překážky ve výkonu, kterými současná API zbytečně brzdí GPU v rozletu. Na rozdíl od...
Vulkan: nová generace OpenGL bez historické zátěže, čerpající z Mantle
Pokud vám leží na srdci multiplatformní 3D grafika, tak už možná víte, že po Mantle od AMD a DirectX 12 od Microsoftu pracuje na nízkoúrovňovém...
Civilization: Beyond Earth umí Mantle, používá ho pro CrossFire bez AFR
Ačkoliv se tak neděje nějakým závratným tempem, získává postupně grafické API Mantle podporu dalších studií a her. Nejnovějším zářezem na pažbě je strategický titul...
Hra Sniper Elite 3 dostala podporu API Mantle. Nárůst výkonu je netriviální
Včera jsme informovali, že Microsoft vydá DirectX 12 jako součást nadcházejících Windows 10, zřejmě zhruba za rok. Minulý týden se ale děly věci i okolo...
AMD přikládá k Radeonům zdarma Sniper Elite III. Hra podporuje API Mantle
Zhruba před měsícem a půl obnovilo AMD svůj bundlovací program Never Settle Forever, v jehož rámci přikladá k Radeonům až tři hry zdarma, které si lze vybrat...
Mantle je zkratka k DirectX 12. Portování bude hračka, slibuje AMD
Navštívíte-li blog společnosti AMD, za posledních pár týdnů tam najdete hned několik příspěvků věnovaných rozhraní Mantle. Píše je Robert Hallock, když zrovna nepomlouvá Nvidii....
Catalyst 14.6 zprovozní Eyefinity i na monitorech s různým rozlišením či rozměry
Nové ovladače pro grafické karty většinou přinášejí různé pokroky ve výkonu nebo podporu pro nová GPU. Občas se v nich ale objeví nějaká zajímavá nová...
Mantle je o krok blíž k rozmachu. AMD uvolnilo SDK pro registrované vývojáře
Nízkoúrovňovému grafickému API Mantle, odhalenému loni na podzim, poněkud ubral vítr z plachet Microsoft, když letos oznámil příchod vlastní alternativy v podobě DirectX 12. AMD ale...
Ovladač 337.50 Beta zvedá výkon grafik Nvidia v DirectX 11, srovnává se s Mantle
Těžko posoudit, zda jde o náhodu či nikoliv, Nvidii se ale podařilo zajímavě zkomplikovat uvedení duálního Radeonu R9 295X2, které má dnes dle neoficiálních informací proběhnout....
Proč AMD vítá DirectX 12 s otevřenou náručí [blog]
V souvislosti s tím často slýchám názory, jak DirectX 12 ublíží AMD, protože smaže konkurenční výhodu jeho Mantlu a přinese zvýšení výkonu i pro...
Nvidia zapracovala na ovladačích, z nárůstu výkonu v DirectX bledne i Mantle
Od té doby, co AMD představilo Mantle, se Nvidia snaží přesvědčit svět o jeho zbytečnosti. Šťouchnutí do konkurenčního API si neodpustila ani na konferenci...
Mantle zvedá výkon v druhé hře. Patch pro Thief přidává i podporu pro TrueAudio
Tolikrát skloňovaný patch s podporou Mantle ve hře Battlefield 4 už máme za sebou. Dnes přišel čas, kdy se toto nízkoúrovňové (a tím i efektivnější) API dostává k dílu...
Mantle ztratí konkurenční výhodu. Nízkoúrovňové API nabídnou DirectX i OpenGL
Game Developer Conference se sice koná až za několik týdnů, server Guru3D ale již dnes zveřejnil útržky z prezentací, které na ni budou předneseny....
AIDA64 v4.20 rozpozná GeForce GTX 750 Ti, detekuje Mantle a podporuje nové CPU
Detekční a do jisté míry také benchmarkovací program AIDA64, nástupce Everestu, se dočkal nové verze 4.20. Ta si nejen poradí s detekcí nový Radeonů...
AMD vydalo ovladač Catalyst 14.1 Beta. Premiéra Mantle a HSA, lepší Frame Pacing
V samém závěru měsíce konečně vyšel patch, přidávající do hry Battlefiled 4 podporu grafického API Mantle. Uvedení bylo zkaleno tím, že vydání potřebných ovladačů se údajně...
Mantle podle AMD přidává i přes 40 % výkonu, nezávislé testy budou… kdy?
Mezi nadšenci do grafických karet není snad v současnosti dráždivějšího tématu, než je nové API pro herní grafiku vzniklé pod taktovkou AMD. Zatímco někteří...
Potřebujeme Mantle? Ulehčit práci procesoru lze i s OpenGL, tvrdí Nvidia
Většina her pro PC je dnes vyvíjena s využitím knihoven DirectX od Microsoftu. Jakožto vysokoúrovňové API se pro něj dobře programuje, vysoká režie ale...
Mantle, HSA, TrueAudio v PS4, H.265 a další střípky z konference AMD APU13
Tento týden pořádalo AMD vývojářskou konferenci APU13, na níž zástupci firmy – ale i jejích partnerů – přednášeli o různých aspektech GPU, OpenCL, APU a tak podobně....
AMD Kaveri pro FM2+ bude dostupné 14. ledna. Nabídne takt 3,7 GHz a TrueAudio
Právě v těchto dnech probíhá vývojářská konference APU13. AMD na ní mimo jiné oznámilo oficiální datum vydání nových čipů s kódovým označením Kaveri. Bude...
Mantle má podporu dalších vývojářů. Na novém API poběží Star Citizen nebo Thief
Když AMD a Microsoft jednoznačně potvrdily, že Mantle nebude dostupné na konzolích, vypadalo to s novým programovacím rozhraním pro grafiku bledě. Otazníky visely též...
„Multiplatformní“ Mantle na konzolích nebude, přiznává AMD
„Funguje se všemi GPU Graphics Core Next,“ hlásá slajd zveřejněný na prezentaci GPU14, kde AMD představilo programovací rozhraní Mantle. Jenže jak se nyní...
Mantle je důležitější, než si myslíte. Sony a Microsoft ho ale mohou zabít
Před dvěma týdny AMD na konferenci AMD GPU14 představilo programovací rozhraní Mantle, přečíst si o něm můžete v článku Honzy Olšana. V tomto blogpostu...
Akce AMD GPU14: tři velké technologické novinky pro počítačové hry
Jak již víte nějakou dobu, včera (25. září/septembra) pořádalo AMD poměrně honosnou akci pro novináře (vznešenou elfštinou marketingového oddělení „event“; škaredě řečeno tiskovou konferenci)...