Téma: OpenGL

Microsoft miluje Linux

Šok! Microsoft uvádí podporu Direct3D do Linuxu ve Windows. WSL už umí i GUI aplikace

Tak se zdá, že tu máme jednu ze zpráv z kategorie „silničáře zaskočila zima v pekle“. Možná jste už někde viděli větu typu, že jedna z věcí,...
GPU Jingjia Microelectronics JM5400 cina 1600

Čína už má svoje vlastní GPU. Vznikla pro letadla, nová generace se má blížit...

Léta tu píšeme o tom, jak Čína pracuje na vlastních procesorech (MIPS čipech Loongson, x86 CPU Zhaoxin vycházejících z dědictví VIA, ale i dalších specialitách třeba pro...

Doom dostal podporu Vulkanu a asynchronních shaderů. Radeony masivně zrychlily

Zatímco první hry běžící nad DirectX 12 už chvíli máme a umožňují tak testovat výkon karet s nízkoúrovňovým API nové generace, zatím to tolik neplatilo o druhé platformě tohoto typu,...

Extrémní herní NUC Skull Canyon je tady. Nečekaně malý, podporuje externí GPU

V prosinci se objevila zpráva, že Intel pracuje na herním modelu minipočítače/barebonu NUC, který by byl poháněný výkonným CPU s tou nejlepší grafikou, jakou Intel má...

Vulkan 1.0 je hotov a připraven k akci. AMD a Nvidia již vydaly ovladače

V roce 2014 vyšlo jako první moderní nízkoúrovňové API Mantle od AMD a loni ho následovalo DirectX 12 ve Windows 10. Na podobnou technologii nyní přechází...

Specifikace Vulkanu je hotová a běží schvalování. Bude se čekat se na ovladače

Multiplatformní a otevřené technologie bývají populárnější a proto mnohým z vás leží spíš než DirectX 12 na srdci víc osud konkurenčního Vulkanu, který výhody nízkoúrovňového API přinese...

Vulkan: nová generace OpenGL bez historické zátěže, čerpající z Mantle

Pokud vám leží na srdci multiplatformní 3D grafika, tak už možná víte, že po Mantle od AMD a DirectX 12 od Microsoftu pracuje na nízkoúrovňovém...

OpenGL ES 3.1 je hotové. Mobilním GPU dává compute shader a další nové funkce

Téměř naráz s očekávaným oznámením grafického API DirectX 12 se nyní během GDC 2014 sveze i „konkurenční“ multiplatformní OpenGL, lépe řečeno jeho zjednodušená verze určená především...

Valve vypouští ToGL. Překladač Direct3D do OpenGL přinese více her na Linux

Většina 3D her je dnes vyvíjena pro rozhraní Direct3D, které je ovšem podporováno pouze na Windows. Vývojáři, kteří chtějí svou hru zprovoznit na Linuxu...

Mantle ztratí konkurenční výhodu. Nízkoúrovňové API nabídnou DirectX i OpenGL

Game Developer Conference se sice koná až za několik týdnů, server Guru3D ale již dnes zveřejnil útržky z prezentací, které na ni budou předneseny....

Potřebujeme Mantle? Ulehčit práci procesoru lze i s OpenGL, tvrdí Nvidia

Většina her pro PC je dnes vyvíjena s využitím knihoven DirectX od Microsoftu. Jakožto vysokoúrovňové API se pro něj dobře programuje, vysoká režie ale...

AMD Catalyst 10.12 WHQL

AMD vydala tradičně novou verzi svých ovladačů Catalyst, tentokráte ve verzi 10.12 (2010, 12. měsíc). Máme tu jak standardní verzi Catalyst 10.12, tak i...

NEJNOVĚJŠÍ

Nyní jste přihlášeni a můžete přidat komentář. Používáním webu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.