Téma: PhysX

Nvidia překvapivě uvolnila PhysX jako open source. Chce ho uplatnit ve vědě a AI

PhysX, technologie pro hardwarovou akceleraci výpočtů herní fyziky, měla Nvidia dlouhá léta jako jednu ze svých exkluzivních výhod. Firma ji získala koupí stejnojmenné firmy...

nVidia Editor’s Day: fyzika FLEX, sníh v Batmanovi a nový bundle her zdarma

V Montrealu už by měl touto dobou probíhat druhý den Editor's Day 2014 a zatím jsme vás stihli informovat o vydání GeForce GTX 760...

Skvěle vypadající benchmark Passion Leads Army (PLA) využívá DX11 i PhysX

Kdo by řekl, že zrovná Číňané z Unreal engine 3 ještě vymlátí něco vypadajícího tak dobře jako právě včera na GeForce.com zveřejněný benchmark na...

PhysX opět na scéně v „Batman: Arkham City“ – jaké železo potřebujete?

Podzim roku 2011 je pro všechny fanoušky kultovního netopýřího muže svátkem, vychází totiž očekávaný pokračovatel veleúspěšného prvního dílu s názvem „Batman: Arkham City“. Stejně...

Nový benchmark GPU PhysX ze hry Mars

Už to skoro vypadalo, že GPU PhysX definitivně ustoupila multiplatformní (a méně náročné) PhysX, čínská divize Epicu se ale rozhodla jej znovu probudit novou...

AMD o fyzice pro GPU: chceme prorazit s Bullet

S Manju Hegdem, zakladatelem a bývalým CEO společnosti Ageia, která původně stála za hardwarovou akcelerací fyziky PhysX, jste se mohli už i na...

Mirror’s Edge, PhysX, GeForce a procesory

Mirror’s Edge stejně jako mnoho dalších her sází na engine Unreal 3 společnosti Epic. Ten je jedním ze dvou velkých mutliplatformních licencovatelných enginů, jež...

NEJNOVĚJŠÍ

Nyní jste přihlášeni a můžete přidat komentář. Používáním webu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.