Téma: srovnání výkonu

Design karty AMD Radeon RX 6000 1600

AMD poodhalilo výkon Radeonů RX 6000 ve třech hrách. Okolo 90 % RTX 3080...

AMD během odhalení Ryzenů 5000 lehce nakouslo nové Radeony a ukázalo, kolik FPS dostanete z nejmenovaného modelu generace RDNA 2 v rozlišení 4K/Ultra. AMD včera...
Baleni procesoru Intel Comet Lake pro desktop LGA 1200 1600

Procesory Intel Comet Lake pro desktop a Z490 jsou v prodeji. Jak dopadl výkon...

Na konci minulého měsíce Intel odhalil novou 10. generace desktopových procesorů Core, alias „Comet Lake-S“. O jejich parametrech jsme psali zde (pokud jste minuli,...

Core i9-10900K je prý o 2 až 30 % rychlejší než i9-9900K. Unikly oficiální...

Koncem právě skončeného loňského roku probublala řada úniků k novým desktopovým procesorům Intelu, Core 10. generace neboli kódově označeno Comet Lake-S (notebooková verze Comet Lake-U byla vydána...

Jaký mají výkon 16nm x86 procesory VIA/Zhaoxin z Číny? Testy osmijádra KX-U6880

Zdá se, že tento měsíc bude mít jedno společné téma – zprávy nastiňující tu lépe, tu hůře výkon procesorů budoucnosti. Objevily se vágní zvěsti o zlepšeném...

10nm procesor Intelu otestován. Architektura Cannon Lake má o několik procent lepší IPC

Před několika dny jsme tu měli informaci o tom, že se AMD (údajně) podařilo zvýšit IPC – tedy výkon při určité frekvenci – připravovaného CPU jádra Zen 2...

Metro: Last Light – Radeony proti GeForce a srovnání plynulosti s FCAT

Metro: Last Light – v podzemí je hodně živo Metro: Last Light navazuje na postapokalyptické Metro 2033. Hru pohání 4A Engine, který je dílem vývojářů...

FCAT a testy (ne)plynulosti: když se nehraje jen na průměry

Tomb Raider: pořádný facelift pro osvědčený engine S testováním Tomb Raideru jsme si dali na čas hned z několika důvodů. Obdobně jako u většiny nových...

World of Tanks 8.2: Radeony proti GeForce na dvou mapách

World of Tanks: proč testování není sranda S populárním titulem MMO World of Tanks jste se na Extrahardware.cz mohli setkat už několikrát. První článek World ...

World of Tanks 8.2: velký průvodce nastavením detailů

World of Tanks 8.2: co je nového Online hra s tanky z 30. až 50. let láme různé rekordy v počtech hráčů nebo hlasujících v anketách a reklamy...

Triple buffering a v-sync prakticky ve World of Tanks 8.2

Double a triple buffering: proč hned tři buffery V nastavení některých her najdete položku triple buffering, o které většina lidí buď nemá vůbec ponění, k...

Far Cry 3: srovnání výkonu grafických karet na nových ovladačích

Far Cry 3: potrápí i highend Far Cry 3 je jedna z her v programu AMD Gaming Evolved. Že je herní engine hodně náročný, jsme...

Assassin’s Creed III: krvavá hra i nároky – srovnání výkonu grafik

Assassin's Creed III, tentokrát už s DirectX 11 Assassin's Creed III je dalším pokračováním populární série, tentokrát situovaným do období Americké revoluce. Protože staví na...

Call of Duty: Black Ops II: Radeony proti GeForce + testy s TXAA

Testovací sestava, nastavení testů a metodika Série Call of Duty je další stálicí na herní scéně. Vývojáři nám už dlouho každým rokem servírují nový díl....

Test GF GTX 660 Ti: brzdí smíšené paměti na řadičích výkon 2GB karet?

GeForce GTX 660 Ti: čarování se sběrnicí Až donedávna bylo možné odhadnout, jakou kapacitou grafické paměti mohou karty disponovat podle šířky sběrnice. Mezi šířkou sběrnice...

Test: nárůst výkonu Radeonů s ovladači Catalyst 12.11

Radeony a nárůst výkonu s ovladači Catalyst 12.11 AMD před nedávnem vypustilo betaverzi ovladačů Catalyst 12.11, které zvedají výkon grafických karet řady HD 7000. V...

Need for Speed: Most Wanted (2012) – srovnání výkonu grafických karet

Testovací sestava, nastavení testů a metodika Herní sérii Need For Speed asi není zapotřebí představovat. Jen málokterý titul má za sebou tak dlouhý vývoj a...

Medal of Honor: Warfighter – Radeony a GeForce v akci s enginem z BF3

Medal of Honor: Warfighter – DirectX 11 a dobrá optimalizace pro více jader Medal of Honor: Warfighter je následníkem titulu s prostým názvem Medal of...

Black Mesa: srovnání výkonu grafických karet v remake Half-Life zdarma

Half-Life a Black Mesa Kdybychom si půjčili termín z literatury, mohli bychom říci, že projekt Black Mesa je převyprávěním prvního Half-Life, klasiky žánru First...

XCOM Enemy Unknown: do srovnání výkonu jsme oprášili i starší grafiky

XCOM Enemy Unknown Bylo, nebylo, byla v dobách, kdy se ještě data přenášela na disketách, třírychlostní mechanika CD-ROM stála tolik, co v dnešní době...

Minitest: srovnání výkonu grafických karet v demu XCOM Enemy Unknown

XCOM Enemy Unknown Už za necelé dva týdny by měla vyjít jedna z her, na kterou se těší především pamětníci, co na PC hrávali...

F1 2012: srovnání výkonu grafických karet – AMD vs. nVidia

F1 2012: Ego Ego 2.0 popáté Stejně jako ostatní, nepříliš dávné tituly ze série (DiRT 3, F1 2011 a DiRT: Showdown) hru pohání engine...

Max Payne 3: srovnání výkonu grafických karet. Radeon, nebo GeForce?

Hardwarové požadavky, nastavení hry pro testyV prvním článku o Max Payne 3 jsme si probrali možnosti nastavení a jejich vliv na výkon, kvalitu obrazu...

Max Payne 3 a grafika: velký průvodce nastavením

Max Payne 3 a engine RAGE: DirectX 11, kvalitní fyzika i animaceMax Payne 3 je jednou z nejočekávanějších her letošního roku a nejen v...

NEJNOVĚJŠÍ

Nyní jste přihlášeni a můžete přidat komentář. Používáním webu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.