Téma: Vulkan

Doom dostal podporu Vulkanu a asynchronních shaderů. Radeony masivně zrychlily

Zatímco první hry běžící nad DirectX 12 už chvíli máme a umožňují tak testovat výkon karet s nízkoúrovňovým API nové generace, zatím to tolik neplatilo o druhé platformě tohoto typu,...

Extrémní herní NUC Skull Canyon je tady. Nečekaně malý, podporuje externí GPU

V prosinci se objevila zpráva, že Intel pracuje na herním modelu minipočítače/barebonu NUC, který by byl poháněný výkonným CPU s tou nejlepší grafikou, jakou Intel má...

Vulkan 1.0 je hotov a připraven k akci. AMD a Nvidia již vydaly ovladače

V roce 2014 vyšlo jako první moderní nízkoúrovňové API Mantle od AMD a loni ho následovalo DirectX 12 ve Windows 10. Na podobnou technologii nyní přechází...

Specifikace Vulkanu je hotová a běží schvalování. Bude se čekat se na ovladače

Multiplatformní a otevřené technologie bývají populárnější a proto mnohým z vás leží spíš než DirectX 12 na srdci víc osud konkurenčního Vulkanu, který výhody nízkoúrovňového API přinese...

„SLIFire“ z GeForce a Radeonu zprovozněno v AotS. Líp jede, když řídí Radeon

DirectX 12 (a vedle něj další nízkoúrovňová API nové generace, teď hlavně Vulkan) se stalo zdrojem různých nadějí v oblasti herní grafiky. Jednou velmi zajímavou možností,...

Vulkan: nová generace OpenGL bez historické zátěže, čerpající z Mantle

Pokud vám leží na srdci multiplatformní 3D grafika, tak už možná víte, že po Mantle od AMD a DirectX 12 od Microsoftu pracuje na nízkoúrovňovém...

NEJNOVĚJŠÍ

Komerční sdělení

Nyní jste přihlášeni a můžete přidat komentář. Používáním webu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.