Takhle by mohl vypadat nový iPhone s 5,7″ displejem [koncept]

0

Agentura Reuters nedávno přišla se zprávou, že prý Apple pracuje na třech nových (jiných) iPhonech. Jeden bude levný a další by měly mít displej s úhlopříčkou 4,7 a 5,7 palce. Už v dubnu jsme si ukázali, že vyrobit 4,5″ „iPhone 6“ by jistě bylo v silách cupertinské společnosti. Pokud by iPhone zahodil domovské tlačítko, telefon by byl dokonce menší než iPhone 5.

Ale jak by vypadat 5,7″ iPhone? Na to odpovídá video magazínu T3. Borci v něm vytvořili 3D render údajného mobilu (nebo spíš phabletu) a porovnali s „pětkou“. S designem si moc nevyhráli. Zkrátka jen zúžili rámeček kolem displeje a jinak celé zařízení proporciálně zvětšili.

Výsledkem je ale pěkné produktové video, skoro jako z dílny Applu. Telefon by podle tvůrců dostal procesor Apple A7 a rozlišení Full HD. To by v praxi byla asi největší změna. Dosud byl Apple ke změnám rozlišení hodně opatrný. U iPhonu 4 počet pixelů znásobil čtyřnásobně, takže starší optimalizované aplikace fungovaly bez problémů, jen jejich grafika neměla tolik detailů. iPhone 5 zase přidal pár pixelů na délku (nově formát 16:9), takže starší aplikace mohly zůstat v původním okně doplněném o černé pruhy (letterbox). S FullHD by se už musely předělat všechny aplikace, případně je pouze násilně roztáhnout. (Nebo by mohly mít vektorové grafické rozhraní.) 

O představě Applu se koneckonců dozvíme už na podzim. Z dřívějších zkušeností můžeme říct, že výrobce vždy volil to nejjednodušší řešení, čili menší zlo.

 

Zdroj: T3

Takhle by mohl vypadat nový iPhone s 5,7″ displejem [koncept]

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář

  1. Osobně jsem velmi rád, že se někdo zajímá i takto malými detaily, jako jsou vlasy. Myslím, že dnes je PC grafika na velmi vysoké úrovni a více pozornosti by se mohlo soustředit právě na tyhle fyz. detaily. Například ve Skyrimu různé kolize brnění, oděvů atd sráží celkový dojem ze vzhledu postavy. Uvědomuji si ohromný výpočetní výkon potřebný k těmto výpočtům, potřebnou míru optimalizace, atd, jenomže kdybysme tu neměli několik let konzole, mohli jsme být dnes podstatně jinde. Vývojáři nám totiž dokazují, že když chtějí udělat „pěknou“ hru, jde to a ani to moc nebolí – možnosti jsou.

  2. takové detaily jsou fajn, ale ať ještě laděj, vzhledem k tomu, jak je celá špinavá má vlasy jak z kadeřnictví 🙂 jinak ale jo, když se člověk rovzpomene, jak vypadali vlasy v jedničce 😀

  3. diskuze o hovne, staci se podivat na uzavreny herni svet Asie, tam vznikaji hry zalozene hlavne na pribezich a bez „uchvatne grafiky“ a presto se jich v te Asii proda vice nez vsech tech grafickych „pecek“ ja rikam spis sracek co se prodavaj ve zbytku sveta a modli se k nim kdejakej nerdik s uhrikama :))

     

    k poradne hre neni treba uzaasna grafika, tedy ani vyjmecne vykonny a drahy hardware

  4. PhysX je fyzika na nestandardním CUDA když má jet přes GPU, TressFX je renderovací technologie jedoucí přes standardizovaný DirectCompute … poměrně značný rozdíl je jak v náročnosti, tak hlavně v tom na čem všem daná věc pojede a tedy z hlediska přínosu pro vývojáře i hráče nemluvě o složitosti nasazení do praxe …

    Pokud někdo dává TressFX do přímého souboje a srovnání s PhysX, omlouvám se za ten výraz, ale je to pako