Microsoft se snaží protlačit Surface také do médií. Tzv. product placement nicméně naprosto selhal během televizního přenosu ze studia CNN, kde komentátoři rozebírali průběh voleb v USA. Jak se zdá, nejméně jeden člen týmu preferuje iPad.

Jake Tapper se nebál využít Surface Pro 3, tedy velice dobrý tablet a hybridní zařízení začínající na 799 dolarech, jako obyčejnou opěrku pro jiný tablet. Surface se tak stal zřejmě nejdražší opěrkou pro iPad v historii. Microsoft z toho nemohl mít radost ani omylem. Z podpory pořadu s cílem propagace vzešlo zesměšnění vlastního produktu.

 

Na druhou stranu, možná se o Surfacu bude více mluvit. Třetí generace profesionální pracovní stanice s odpojitelnou klávesnicí slaví oproti předchozím řadám úspěch. Pořád je ale kam se zlepšovat. Tapper sice později řekl, že používal oba tablety, ale situaci tím už zachránit nemohl.

Podobně se dříve stalo, že Redmondští zaplatili NFL dokonce 400 milionů. Přestože hráči amerického fotbalu byli v záběrech vidět, jak Surfacy používají, komentátoři z Foxu, ESPN a dalších stanic zařízení opakovaně nazvali iPady. Microsoft by měl zřejmě vymyslet efektivní způsob, jak dokázat lidem, že se zařízení od sebe výrazně liší. Televizní reklamy nezabírají.

via BetaNews

Ohodnoťte tento článek!