Zprovoznění interních systémů T-Mobilu si vyžádá desítky hodin

3
logo t mobile rose 1600
T-Mobile
-
Zdroj: T-Mobile / Cnews

Růžový operátor zažívá výpadek interních systémů. Není to žádná drobnost, protože v důsledku vás neobslouží v prodejnách T-Mobilu, ale ani na zákaznické lince. Stejně tak mají potíže samoobslužná řešení Můj T-Mobile pro smartphony a na webu.

Ostatní služby běží bez potíží. Návrat k normálu firma očekává až někdy v odpoledních hodinách. O problému informovala 30. června 2020 v 8.14 hodin na Twitteru.

Oživeno 30. června ve 21.45 hodin: Původní příspěvky už firma smazala a před devátou večerní upozornila, že výpadek interních služeb nadále trvá. Řešení bude nakonec složitelnější, než odhadovala. Tudíž se na něm bude pracovat i přes noc z úterý na středu a zřejmě aspoň část středy.

Oživeno 1. července v 8.45 hodin: Výpadek přetrvává, jak operátor potvrdil v osm hodin ráno.

Oživeno v 13.35 hodin: T-Mobile nám sdělil, že výpadek nastal v hradeckém datacentru. Některé služby se prý již obnovit povedlo, konkrétní informace ohledně postupu zprovoznění služeb nám ale operátor neposkytl. Kompletní vyřešení si prý vyžádá desítky hodin, takže nevíme, kdy ke zprovoznění (samo)obslužných zákaznických kanálů dojde.

Až budeme mít nové informace, článek doplníme.

Zdroj: T-Mobile CZ na Twitteru (1 | 2 | 3 | 4)

Zprovoznění interních systémů T-Mobilu si vyžádá desítky hodin
Ohodnoťte tento článek!
4.6 (91.11%) 9 hlas/ů

3 KOMENTÁŘE