Hlavní navigace

Twitter pravděpodobně připravuje nový obrázkovač ve stylu Instagramu

6. 11. 2012

Sdílet

Zdroj: Redakce

Podle The New York Times plánuje Twitter zavést nový obrázkovač s filtry, jako má například Instagram. Informace unikly prý přímo od zaměstnanců Twitteru. Instagram se stal velmi populární a defacto samostatnou sociální sítí zaměřenou na sdílení upravených fotografií v malém čtvercovém rozlišení.

Ve Twitteru je sice Instagram do určité míry integrován, respektive po otevření tweetu se zobrazí i fotografie bez klikání na odkaz, ovšem osud Instagramu je nejistý.

Před půl rokem jej totiž koupil Facebook za téměř miliardu dolarů, což největší sociální síti sice přinese nějaké technologie, ale samotný Instagram, tak jak ho máme rádi, by to mohlo nakonec zničit.

Prozatím přibylo jen přihlašování k Instagramu prostřednictvím účtu na Facebooku, ale nikdo neví, co bude dál. Koneckonců koupil i službu Lightbox a obratem ji zrušil – uživatelům (včetně mně) nezbylo nic jiného, než jít jinam.

Je proto od Twitteru logické, že chce mít vlastní podobnou službu pod kontrolou, stejně jako to chystá i Google.

Tip: Google koupil Snapseed, bude lepší, než Instagram

Obyčejné uložení obrázků přímo na Twitter je pochopitelně možné už dlouho, případně lze využít řadu služeb třetích stran, z nichž některé mají s Twitterem dohodu a jejich obrázky jsou v timelině vidět hned po rozbalení.

Prvního výsledku se možná dočkáme již za pár měsíců. Po akvizici Instagramu Facebookem se Twitter sice rozhlížel po podobných službách, ale nakonec zřejmě nehodlá nikde nakupovat a vyvine jej sám.

Instagram má sice méně uživatelů (asi 40 milionů), než Twitter, ten se ale s novým obrázkovačem sám příliš prosadit nedokáže. Pokud to ovšem s Instagramem půjde kvůli Facebooku z kopce, mohl by mít nový projekt velkou šanci.

 

zdroj: The Verge, New York Times

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Šéfredaktor Cnews.cz, dříve editor Computeru. Nadšenec do notebooků a příznivce kompaktních smartphonů. Najdete mě na Twitteru nebo LinkedInu.