Twitter prošel faceliftem. Je kruhový, intuitivnější a trochu chytřejší

Kdo netweetuje, jako by nežil.

1
Twitter prošel faceliftem (Foto: Twitter)
Twitter prošel faceliftem (Foto: Twitter)

Pokud používáte Twittter, určitě jste už zaznamenali, že služba vypadá jinak. Ne zásadně, ale změnu nálady jste určitě pocítili. Nejedná se o komplexní redesign, spíše o facelift. Profilové fotografie a tlačítka jsou kruhového tvaru a nadpisy tučným písmem, abyste je tak snadno nepřehlédli. Kromě přirozeného hierarchického rozdělení aplikací zaznamenáte nové ikony.

Oproti těm starším jsou výraznější (větší), ale lehké. Na plastičnost se dnes příliš nehraje, čemuž teď odpovídá Twitter. Podle autorského týmu nové ikony také platí za intuitivnější. Co tím myslí? Tlačítko pro odpověď nyní napovídá, že klepnutím otevřete prostor pro konverzaci. Někteří si prý mysleli, že dřívější šipka znamenala návrat zpět nebo dokonce odstranění příspěvku.

Twitter vzhled odpovídají způsobem upravil rovnou i ve TweetDecku.

V rámci konverzací se Twitter konečně chová jako moderní nástroj, tady dokáže zobrazit nové příspěvky, pokud se objeví. Není tak již potřeba konverzaci obnovovat. Méně potěší, že tato funkcionalita není dostupná na webu, jen v plnohodnotných klientech pro mobily.

Pouze pro iOS je pak určena novinka v podobě otevírání hypertextových odkazů v rámci integrovaného prohlížeče od Safari. Budete tak přihlášeni ke svým účtům v prohlížeči, nepůjde o samostatnou relaci. Totéž platí pro upravenou navigaci, kdy se ke hlavním kategoriím služby dostanete skrze nabídku otevíranou v postranním panelu, nikoli pomocí nabídky ve spodní části obrazovky. Klient pro iOS v tomto ohledu dohání verzi pro Android, která tuto navigaci získala loni.

Twitter je na mnoha místech zakulacený
Twitter je na mnoha místech zakulacený (Foto: Twitter)

1 komentář