Twitter díky přívalu nových uživatelů i reklamy meziročně utržil o 114 % více, za třetí čtvrtletí to bylo 361 milionů dolarů. Reklamní příjmy tvoří 320 milionů (109% růst), zbylých 41 milionů pochází z licencování dat. Drtivou většinu tržeb (85 %) mají na svědomí mobily. Dva třetiny celkových tržeb Twitteru udělaly pouze Spojené státy, jen třetina přišla ze zbytku světa.

 

K zisku má ale firma stále daleko. Za poslední tři měsíce prohospodařila 175 milionů dolarů, kdežto loni ve stejném období to bylo „jen“ 65 milionů. Na vině jsou stále zvyšující se náklady. Twitter zdvojnásobil investice do výzkumu a vývoj, prodeje i marketingu. Na účtech a v obchodovatelných aktivech má firma stále 3,6 miliardy dolarů, takže by si na provoz ještě ani nemusela půjčovat.

Twitter meziročně o 23 % navýšil počet uživatelů na 284 milionů, okolo 80 % jich přistupuje z mobilu. Během celého čtvrtletí tito uživatelé 181miliardkrát zobrazili domovskou timeline. Za každých 100 zobrazení Twitter utržil v průměru 1,77 dolaru.

Zdroj: Twitter

Ohodnoťte tento článek!