Unigine Heaven 2.0 s extrémní teselací

0

Unigine Heaven se díky uvedení současně s dostupností DirectX 11 dostal do povědomí ještě daleko více než předchozí taktéž vizuálně zdařilé Tropics téže vývojářské společnosti. V současnosti je alespoň ve spojitosti s grafickými kartami asi dokonce populárnější než 3DMark od Futuremarku.

Zřejmě nikoli náhodou pár dní před uvedení GeForce GTX 480 a 470, jež, jak už dávno dobře víme, budou v teselaci výkonnostně excelovat, se ruští specialisté na piplání svého enginu rozhodli uvolnit verzi 2.0. Ta má přepracovaný a optimalizovaný kód, častější nasazení teselace, několik nových objektů a režim zvaný „extreme“. Ten právě nabízí největší míru teselace, tedy nejsložitější výsledné trojúhelníkové sítě.


Pro ty, kdo ještě benchmark neviděli, nebo si jej nemohou spustit na HW s podporou DX11: obrázky z ver. 1.0

Stahovat můžete jako obvykle na stránkách Unigine, pro líné mám přímý odkaz na soubor (nemusí fungovat věčně). Ve složce benchmarku je připraveno několik dávek (BAT) pro snadnější testování výkonu.

Přečtěte si také:

Unigine Heaven 2.0 s extrémní teselací

Ohodnoťte tento článek!