Uživatelé Gmailu se snadno odhlásí z odběru reklamních e-mailů a nabídek

0

Psal se rok 2011, když Microsoft v někdejším Hotmailu předvedl zajímavý způsob boje s nevyžádanou poštou a letáky. Tehdy podle výzkumu měly zhruba 50 % příchozí pošty tvořit reklamní letáky a nabídky. S tím se přít nebudeme. Kromě tlačítka pro označení zprávy jako nevyžádané Microsoft jednoduše usnadnil odhlášení z e-mailové komunikace. Odkaz obvykle naleznete na samém konci zprávy, jenže se nikdo neobtěžuje na něj klepnout.

Snazší je zprávu smazat, případně ji ignorovat. Stejnou funkci získal až teď Gmail. Vedle adresy se u některých letáků objeví tlačítko pro odhlášení odběru. Nemusíme asi připomínat, že tento způsob odhlášení nemusí být dostupný a funkční pokaždé. Funkce se podle ITworldu údajně rozšiřuje napříč uživatelskými účty od minulého týdne. Netušíme ani, jak na tom bude české prostředí Gmailu.

 

Odkazy pro odhlášení se objeví automaticky, není třeba někde něco nastavovat. Z pohledu běžného uživatele jde o sice docela malé, ale pěkné vylepšení. Googlův automatický systém za vás úspěšně vyřídí komunikaci. Což v praxi znamená, že nebudete ani muset procházet jednotlivé kroky při odhlašování. Pouze klepnete na tlačítko v doručené poště a Google se postará o zbytek.

Snadné odhlášení z odběru reklamních letáků
Snadné odhlášení z odběru reklamních letáků | Foto: The Verge

Zdroj: ITworld via The Verge

Uživatelé Gmailu se snadno odhlásí z odběru reklamních e-mailů a nabídek

Ohodnoťte tento článek!