
Sony Music a Universal Music, dva z nejvýznamnějších hudebních vydavatelů chystají v Británii revoluční krok „instant pop“. Hudba, která nejdříve míří do rádií, bude nově dostupná v prodeji ve stejný den. Dosud měla rádia asi šestitýdenní náskok, ale zhruba po dvou týdnech se už začali posluchači nudit, nebo nové singly stačili najít na internetu (pirátské nahrávky z rádií).
David Joseph, šéf Universal Music, tvrdí: „Čekat už není ve slovníku dnešní generace. Dnes už není možné vytvářet poptávku po hudbě tím, že ji napřed budeme několik týdnů vysílat v rádiu.“ Obě vydavatelství začnou s „on air, on sale“ už příští měsíc.
Že by konečně lék na pirátsví? Podle nich jsou dva týdny kritické, člověk už má naposloucháno z rádia a v té době se po hudbě začne shánět přes Google nebo iTunes.
Zdroj: Guardian
rapidshare je už mimo hru a ted tlačej i na hotfile.
to je bída, akorát jsem si půl roku předplatil……..