VDSL od O2 či T-Mobilu je na půl roku levné. Pak najdete výhodnější poskytovatele

6
Ilustrační foto
Ilustrační foto
-
Zdroj: Adrian Malec / Pixabay | úprava: Petr Urban / Cnews

Ceny internetového připojení přes VDSL se za poslední dva roky téměř nezměnily – za své peníze dostanete pořád to stejné, viz naše srovnávací tabulka tarifů poskytovatelů z roku 2018. Ke kosmetickým úpravám došlo u velkých operátorů, protože závazky v původní podobě zanikly.

Kdybyste ale v současnosti přešli k T‑Mobilu či k O2, prvního půl roku budete mít internet levnější. Cena na měsíc je u T‑Mobilu o 20 % nižší oproti normálu, když si službu zřídíte v období od 13. července do 30. října 2020. O2 aktuálně nabízí podobnou akci jako T-Mobile. Jenže O2 konkurenta v akci trumfuje o zhruba stovku nižší cenou. Navíc vyvoleným nabízí až gigabitový internet za 599 Kč, který standardně prodává za 799 Kč. Ceny VDSL srovnáváme v tabulce níže.

Když se podíváte na odkazované a téměř dva roky staré srovnání nabídek připojení přes VDSL, zjistíte, že akční ceny od O2 jsou nejnižší na trhu. Akční ceny na straně T-Mobilu ale zhruba odpovídají tarifům od 365internetu, kde je ovšem pro dosažení nízkých částek nutné službu zaplatit na rok dopředu (a pak dostanete další měsíc zdarma).

Rychlost VDSL Akční cena (6 měsíců) Běžná cena
T-Mobile až 50 Mb/s 399 Kč 499 Kč
O2 299 Kč 499 Kč
T-Mobile až 100 Mb/s 479 Kč 599 Kč
O2 399 Kč 599 Kč
T-Mobile až 250 Mb/s 639 Kč 799 Kč
O2 499 Kč 699 Kč

Jakmile ale cena za VSDL od T-Mobilu nebo O2 po šesti měsících stoupne na standardní úroveň, budete si oproti některým jiným poskytovatelům více či méně připlácet. Abychom byli úplní, spojením služeb do Magenty 1 můžete u T-Mobilu získat slevu navíc.

Zdroj: tisková zpráva T-Mobilu | O2

VDSL od O2 či T-Mobilu je na půl roku levné. Pak najdete výhodnější poskytovatele
Ohodnoťte tento článek!
3.3 (65.71%) 7 hlas/ů

6 KOMENTÁŘE

  1. U O2 platí více než jinde, že sleva není zadarmo. Ještě by k nabídce mohli připsat, že do půl roku přijde chybná faktura a při neuhrazení se počítá tučné penále. Za ty hodiny reklamování to nestojí.

  2. Ty starosti s následným přechodem za těch pár stovek nestojí, navíc služba od O2 nestojí za nic – IPv6 pouze /64 a veřejka předražená.
    U Metronetu mám za výborné peníze v6 /56 a v4 veřejku v ceně.

  3. bohužel O2 si to tak nějak udělalo samo, od dob SPT, než se rozhoupali nabizet „neomezeny“ internet předběhlo je hafo lokálních poskytovatelů, a pokud jsou služby na dobré úrovni není smysl je měnit (výhoda lokálních je že jsou schopni řesšt problémy v daleko kratším čase)

  4. S cenou VDSL od O2 mám aktuální a poměrně zajímavou zkušenost. Na běžné lince 800 020202 jsme po operátorovi chtěli KPU pro přechod k jinému poskytovateli, protože stávajících 499Kč za „Internet Optimal HD“ (rychlost si nevybavuji, ale reálně byla kolem 80/8) bylo moc peněz a stačila by i nižší rychlost. Přepojili mě tedy na retenční oddělení, kde nám jako stávajícímu zákazníkovi nebyli ochotni nabídnout nižší cenu než 399Kč za (nejspíš – už si to přesně nevybavuji) „Internet HD Stříbrný“ s deklarovanou rychlostí 50/5. Nechali jsme si tedy poslat KPU číslo, protože jsme měli lepší nabídku, a za dva dny od O2 došel dopis s ČVOP číslem, které mělo platnost 20 dní. V dopise byly popsány 3 možnosti, jakými klient může postupovat:
    3. možnost byla „Úplné zrušení čísla“, což jsme nechtěli.
    2. možnost byla „Přechod k jinému poskytovateli“, což jsme měli v plánu.
    1. možnost (a nakonec nejzajímavější) byla „Naše nabídka“, kde bylo uvedeno „Záleží nám na Vaši spokojenosti a Váš názor samozřejmě budeme respektovat. Ale ještě než se rozloučíme, máme pro vás speciální nabídku pro stávající zákazníky. Zavolejte nám na 800 33 00 69, a my vám řekneme víc.“

    Po zavolání na číslo z „Naše nabídka“ se operátorka zeptala z jakého důvodu měníme poskytovatele a když jsme řekli, že máme levnější nabídku a stačí nám rychlost jen 20/2, hned nabídla „Internet HD Bronzový“ (20/2) za trvalých 249Kč, nikoliv tedy jen akčně na prvních 6 měsíců.

    Nabyl jsem tedy dojmu, že klasické retenční oddělení, na které vás přepojí normální operátoři, už nemůže nabízet zajímavé slevy. Těch se člověk domůže až když zavolá na to telefonní číslo v dopise s ČVOP. Proto bych doporučil před přechodem jinam uskutečnit ještě jeden poslední hovor.

    Na druhou stranu může při podpultové nabídce nějakou roli hrát historie klienta. U nás to také mohlo být to, že žádné další služby od O2 nevyužíváme a tímto bychom se O2 zcela zbavili.

    • Ještě malá korekce. Dopis s ČVOP vlastně obsahoval i původně požadované KPU, potřebné pro 2. možnost „Přechod k jinému poskytovateli“, které mělo platnost 20 dní. ČVOP potřebné pro 3. možnost „Úplné zrušení čísla“ má platnost asi neomezenou.

  5. VDSL od O2 či T-Mobilu je na půl roku levné. Pak najdete výhodnější poskytovatele .
    ————————————————————————————————————————

    Má to jeden společný problém, tím je “ PAUŠÁL “ !

    Jakmile dojde k jakémukoli problému ze strany operátora, má nás v hrsti a nelze jen tak utéct od vzniklého problému.

    I když problém zaviní operátor, chce po nás více peněz než mu přísluší, my jsme mu ze zákona povinni zaplatit požadovanou částku !

    Až pak si můžeme stěžovat !
    Stejně, jak tomu bylo kdysi na Vojně za Komančů !

    Proto bych nikomu takové “ VÝHODY “ nedoporučoval !

    Co je Výhoda, je Předplacená SIM, např. 100GB/300kč.
    Platím až ve chvíli potřeby, žádný zákon a smlouva do toho nekecá .