Virtuál ČEZ má už 56 000 zákazníků. Ti teď mohou volat za pouhou korunu

0

Mobilní služby tuzemského energetického giganta už využívá 56 000 zákazníků. Do konce roku by jich ČEZ chtěl mít celkem 100 000. Mobil od ČEZ přišel loni na podzim s jediným nulovým tarifem, který lze vylepšit pomocí balíčků.

Má jednotnou sazbu za volání i SMS do všech sítí. Minuta hovoru stojí 2,20 Kč, jedna zpráva 1,20 Kč. Za 200 Kč si může zákazník přikoupit balíček se 100 volnými minutami do ostatních sítí a neomezeným voláním do vlastní sítě. Za 340 Kč dostane 200 minut do ostatních sítí. Ti, kteří od ČEZu odebírají i plyn nebo elektřinu, mají SMS v síti zdarma. Jen připomeneme, že ČEZ běží v síti O2.

Služba Cena
paušál 0 Kč
tarifikace 60+1
volání do všech sítí 2,20 Kč
SMS do všech sítí 1,20 Kč
MMS do všech sítí 5,00 Kč
balíček Volám občas (100 volných minut + neomezeně u ČEZ) 200 Kč
balíček Volám rád (200 volných minut + neomezeně u ČEZ) 340 Kč
internet na den (50 MB) 20 Kč
internet 300 MB 200 Kč, obnova 100 Kč
internet 1 GB 300 Kč, obnova 200 Kč

Operátor tvrdí, že typický zákazník za mobilní služby utratí mezi 200 a 300 korunami měsíčně. Asi 55 % zákazníků k němu přišlo s vlastním číslem a více než třetina si pořídila alespoň dvě SIM karty. 

 

Hlavním lákadlem ČEZu je dočasně zlevněný balíček Volám občas, který bude až do konce června stát jen 100, místo 200 Kč. Díky tomu mohu zákazníci ve své síti volat zdarma a do jiných sítí jen za korunu za minutu. Na balíčky se navíc vztahuje výhodnější tarifikace 1+1.

Zdroj: ČEZ

Virtuál ČEZ má už 56 000 zákazníků. Ti teď mohou volat za pouhou korunu
Ohodnoťte tento článek!
4 (80%) 1 hlas