Vodafone nasadil T-Mobilu parohy, teď zaplatí 5 milionů

0

V zimě před čtyřmi lety spustil Vodafone novou reklamní kampaň „Pryč s falešnými soby“. Možná si ji pamatujete: na billboardy, telefonní budky a jiné poutače umisťovali parohy. Na jednu stranu to bylo vtipné, na té druhé se cítili poškozeni O2 a T-Mobile. Vodafone chtěl ukázat na triky, které konkurence používala k lákání nových zákazníků.

Nakonec se to neobešlo bez soudní dohry. Loni pražský vrchní soud rozhodl, že se Vodafone musí omluvit T-Mobilu na velkém prostoru v celostátních denících. I omluva nesla motiv parohů, neboť v textu byly vyznačeny tučným písmem.

Omluva VodafonuOmluva Vodafonu, foto: ČTK

Operátoři teď potvrdili další rozhodnutí soudu, Vodafone zaplatí odškodné ve výši 5 milionů korun. „Parohy se nám prodražily, ale udělali jsme je rádi,“ uvedl mluvčí Vodafonu Miroslav Čepický. T-Mobile zase chce peníze nějak „kreativně využít“.

Snad nebudou suchaři a také vymyslí něco vtipného. Zatím nás česká trojka „baví“ pouze výhodnými tarify a pokrytím 3G.

Zdroj: ČTK / Finanční noviny

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář

  1. „Dokážu si představit, že samotné mapy by mohla tvořit i komunita. Stačí trackovací aplikace a zveřejněné plány budov.“

    No a ještě na strop dát kouzelné krabičky:-) Ale docela se těším, situací, kdy ve větších budovách mě pošlou do nějaké místnosti kdesi je pár za rok a určitě by se mi hodil v mobilu plánek budovy/patra, navíc s navigací.