WIA je prvním virtuální operátorem, ceny lepší než od U:fona

0

Minulý týden jsme psali o velkoobchodní nabídce MobilKomu, jehož celorepublikovou mobilní síť U:fon budou moci využívat další poskytovatelé. Prvním virtuálním operátorem s U:fonovou infrastrukturou je WIA, který dokonce nabídce o trochu lepší ceny.

V tuto chvíli nabízejí pouze datové služby pro okamžité použití, nebo s úvazkem na dva roky. Měsíční paušál činí 377 Kč s DPH, U:fon nabízí stejný produkt na 390 Kč. FUP je nastaven na 8 GB měsíčně, po překročení limitu klesne rychlost na 128 kb/s, u P2P služeb na 32 kb/s. V základu je maximální teoretická rychlost 3,1/1,8 Mb/s (download/upolad), v reálu okolo 400–700 kb/s pro stahování dat.

Pokrytí datových služeb WIA (zde)

V ceně není zahrnut CDMA modem, ten stojí běžně 1680 Kč, pokud se uvážete smlouvou na dva roky, získáte jej za zvýhodněnou cenu 600 Kč. K tomu ještě můžete přikoupit externí antény pro lepší příjem. Více informací na cdma.wia.cz.

WIA je prvním virtuální operátorem, ceny lepší než od U:fona

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář

  1. Jo to se to buduje, když se okrádají zákazníci.

    CZC možná rostě zisk, ale to jedině proto, že začala podvádět zákazníky stylem sestavili jsme ti počítač, tak nemáš nárok na vrácení zboží ve 14 dnech. Nemáš originální obal, tak musíš zaplatit 15% poplatek, že jsme ti originální obal nedali to nás nezajímá…. . Ano s tímto novým přístupem zisk krátkodobě skutečně musí raketově růst… .

    Mé zkušenosti s CZC jsou horší a horší, byl jsem jejich věrný zákazník téměř po 10 let, bohužel v poslední doběje jejich jednání obrovská katastrofa.

    Poslední případ mě utvrdil v tom přestat u CZC nakupovat.
    Ve skratce objednal sem si u nich jako už tolikrát předtím sestavení PC, tentokrát však sem s ním nedostal obaly komponent (dříve je normálně dávali). V PC byl jednak nekvalitně namontovaný ventilátor což vedlo k přehřívání procesoru a jednak grafická karta zobrazovala jaksi rozmazaně a na její zadní straně byla patrná jakási koroze, nebo zašpinění „čímsi“.

    Rozhodl jsem se proto zboží poprve za celou dobu co u nich nakupuji vrátit ve 14 denní lhůtě, ovšem nechtěl sem dělat problémy tak sem si sám vymontoval grafickou kartu a větráček a donesl jim jen ty.
    Dozvěděl sem se, že nemám originální obaly (jak bych mohl mít, když mi je nedali) a tedy, že mohu zboží vrátit ale ztrhnou mi 10%, na to jsem nepřistoupil a vše si po asi hodině nicneříkajícího rozhovoru kde se pracovník neustále oháněl pravidlama podniku po vystavení protokolu o nepřevzetí odnesl domů.

    Protože jsem měl doposud s CZC jen ty nejlepší zkušenosti obrátil sem se na technickou podporu na telefonu, tam mi bylo řečeno, že jsem prodejce asi špatně pochopil a že musím přinést sestavu celou a pak že mi vrátí plnou částku tak jak stanovuje zákon.
    Dotázal sem se zda skutečně dostanu své peníze zpět, protože tahat se jen tak pro legraci s bednou několik kilometrů není zábava, odpověď zněla, že ano a že do interního systému vložil prodejcům pokyn.

    Takže jsem z počítače pracně odinstaloval všechno co jsem do něj měl nahrané, vrátil na něm vše do jediného šroubečku do původního stavu a odnesl ho do prodejny.

    Tam sem se dočkal arogantního šklebu 2 ze 3 prodejců a oznámení, že oni nic řešit nebudou, možná jedině, že z dobré vůle mi dovolí PC vrátit když jim nechám 15% z ceny (všímejte si procenta rostou!). Nechtěl sem se nechat odbít s tím, že si ze mě dělají asi legraci. Bohužel mi bylo znovu oznámeno, že když sem si u nich PC nechal postavit nic mi nevrátí.

    Toť mé sladké zkušenosti z poslední doby, aneb jak se CZC chová ke svému věrnému zákazníkovi co u nich nechal za léta nejméně 100.000,–Kč… .