Hlavní navigace

World of Warcraft ztratil 1 milion hráčů za čtvrt roku, je to pro něj konečná?

5. 8. 2012

Sdílet

Zdroj: Redakce

Dokonce i za té nepravděpodobné konstelace, že vás hry absolutně nezajímají, určitě jste postřehli, že existuje cosi jako World of Warcraft, či také WoW, jenž je symbolem a přímo prototypem moderního MMORPG žánru.

Hra byla uvedena v roce 2004 a nejvíce předplatitel hostila v říjnu 2010 – tehdy se po místních virtuálních světech prohánělo okolo 12 milionů hráčů. Problém ale je, že od té doby hra již pouze ztrácí dech, ať autoři dělají, co chtějí. Ještě před třemi měsíci zde bylo hráčů 10 milionů a nyní již pouze 9 milionů. I tak jde sice o největší MMO na planetě, ovšem trend není dobrý ani trochu. Pakliže poběží vše stejným tempem, zůstanou tu v roce 2014 pouze NPC...

World of Warcraft

Investory to vyděsilo natolik, že akcie Activisionu kvůli tomu poklesly o 5 %. Dá se trend zvrátit? Je tu mnoho důvodů hovořících pro (hráči si vzali pouze nějaký oddechový čas kvůli Diablu III) a stejně tak i nemálo mluvících proti (stále rostoucí konkurence ze strany free-to-play žánru). Blizzard ovšem sebejistě tvrdí, že se davy vrátí po dalším datadisku Mists of Pandaria (v září), nesdílíme ovšem jeho optimismus...

Zdroj: Mashable

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku