Zdroje SilverStone Strider Essential teď už i s certifikátem 80Plus Gold

0

Společnost SilverStone rozšiřuje svou nejnižší a tedy i cenově nejdostupnější řadu napájecích zdrojů Strider Essential o nové modely.

 

Ke zdrojům s certifikátem účinnosti 80 Plus a 80 Plus Bronze tak přibudou nové modely s certifikátem 80Plus Gold (90% účinnost při 50% zatížení). Podobně jako ostatní zdroje série Strider Essential budou vybaveny klasickou kabeláží. Modulární kabeláž poskytuje SilverStone až u vyšších modelů Strider Plus, S a Evolution.

 

Zdroje Strider Essential Gold budou dostupné ve třech variantách s výkonem 500 W (ST50F-ESG), 600 W (ST60F-ESG) a 700 W (ST70F-ESG). Nejméně výkonná verze je vybavena dvěma 8/6pinovými konektory pro grafické karty, výkonnější 600 a 700W verze obsahují čtyři. O chlazení se u všech zdrojů stará 140mm ventilátor s hlučností 18 dBA.

Zdroje by se měly v obchodech objevit v následujících dnech za zatím nespecifikovanou cenu. Stridery s certifikátem 80Plus Bronze se však prodávají za ceny 1800 Kč (600 W) a 2200 Kč (700 W). Lze tedy očekávat sumu o něco vyšší.

Zdroj: TechPowerUp, SilverStone

Zdroje SilverStone Strider Essential teď už i s certifikátem 80Plus Gold

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář

  1. Predstava, ze v praci programujem matlanim po displayi tabletu ci nebodaj mobilu a pisem na onscreen klavesnici, je este viac rofl, ako ze to robim na notebooku. PC v 80. rokoch nebolo zalezitost „bezneho plebsu“ a dnes nim prestava byt opat. To je vsetko. V korporatnej sfere tu vsak bude este velmi dlho pac bez PC by nebolo jedineho tabletu, konzole, ci mobilu, vsetky su do posledneho srobku a posledneho bytu vytvorene na nich.

  2. Je zajímavé jak si pořdá někdo „přeje“, aby PC bylo mrtvé a ono zatím stále žije…Ono je totiž stále nejlepší na práci. Ano, na dotykovém zařízení se také dá napsat článek nebo editovat forgrafie, ale jen v malém množtví. Prostě PC je dobré na práci a bude tu stále velké množství lidí, kteří si raději pořídí jedno „univerzální“ zařízení než více „jednoúčelových“… Koncept PC bude přinejhorším držet nad vodou firemní sektor a ten není zrova malý.

  3. PC nejenom, že je jediné použitené na práci, ale stále více se na něm i hraje je už známý fakt, tak tady netrolujte takové články. Že si pár trotlíků nebo předškoláků šušní na tabletu či mobilu nějaké java kraviny nebo bezmozci konzolové autoaimové retardoviny je irelevantní. Raději zapátrejte kam se poděly skutečně „ergonomické“, tedy půlené, ne jen „jako ergonomické“ klávesnice.

  4. No pokial myslia ze PC ma pokracovat v zariadeniach typu convertibilny ultrabook tak ano PC je v tom pripade mrtve. Pokladam sa za  „fanusika“ desktop PC a aj napriek tomu musim povedat ze to s nim vidim blede… Nie zeby som si myslel ze za par rokov sa nebudu vobec predavat desktop PC ale masy tak ako to bolo pri este stale aktualnej generacii konzol s hrami proste prejdu inam. Na rôzne post PC zariadenia. Taky tablet? nie je nic lepsie pre masy, jednoducha vec, skvela, intuitivna, pre stovky milionov BFU uplne postacujuca, trendova zalezitost s ktorou zvladnu vecsinu trivialnych veci.  Vidim to tak ze PC je tentokrat skutocne mrtve… nie mrtve v pravom slova zmysle. Pre nadsencov, naruzivych hracov a dalsie skupiny uzivatelov tu budu nadalej ale stovky milionov BFU pofrcia na tablete ku ktoremu si vezmu maximalne nejaky notebook/ultrabook alebo all in one PC na „narocnejsiu pracu“.  Desktop PC je uz proste nemoderny, je out a najlepsie roky ma za sebou… Som z toho smutny… Post PC era je skutocne tu…

  5. Já myslím, že tablety jsou jen módní trend, který se prostě na chvíli chytl. Lidé si ale už nyní v hojné míře uvědomují, že je to nepoužitelné prakticky na nic. Ti, co si je koupili, je tak víceméně nepoužívají (maximálně puberťáci na focení se a tvorbu image). Tablety jsou nepraktické, véceméně neovladatelné. Otázka zní, co bude až tato „moderna“ přejde a nikdo to už nebude chtít. Mobilní telefony jsou trochu něco jiného a podle mě PC přímo nekonkurují.

    Celkově u PC si myslím, že došlo jen k poklesu růstu prodejů. Tedy počet prodaných PC za daný rok není vyšší, ale nižší. Celkově je ale pořád hodně prodaných kusů. Nějak nechápu, proč by se úspěšnost měla počítat pode toho, jestli počet neustále roste. Když prodám ročně milion PC a bude je prodávat 10 roků, pořád si vydělám slušně a není tedy důvod hned panikařit, že když mi prodeje první rok od vzniku PC nepovyrostli o 100000, že o PC není zájem.

    Celkově i myslím, že PC své pozice uhájí a budou se stále prodávat +/- stejně. Tedy jejich počet prodaných neporoste, ale že nebude ani nijak dramaticky klesat. Životnost pracovních PC je v průměru 5 roků, životnost herních PC bez změn je cca 3 roky. Pak už je cítit, že je PC starší a nestihá tak dobře. Hodně si myslím, že PC ničí konzole, jelikož pokud nějaký totálně vylízaný blbec vydá konzoli, tedy IT na hraní her s životností 10 roků s tím, že jí nebude během té doby nijak vyvíjet a měnit a pak to naví dodrží, pak prostě to není normální. A protože se hry na tato zařízení vyvíjejí primárně, mají velmi malé nároky na PC. Takže člověku stačí i slabý nebo starý PC, aby si zahrál většinu her na max a stejně výkon PC ani nevyužije. To dělá hodně, jelikož domácí PC se kupují většinou na hry a hry a jejich nároky jsou to, co lidi nutí upgradovat. A pokud je hry nenutí, logicky klesá poptávka. Teoreticky by to mohlo změnit to, že vyjdou nové konzole a ty muzejní historické kousky součaných konzolí konečně skončí ve šrotu. To by mohlo zvednout nároky her i na PC a tedy zájem zákazníků o nová PC. Ale asi to nebude moc dramatické, vzhledem k tomu, že nové konzole jsou již teď na hranici výkonnostního šrotu.

  6. Ano, příběh, nápad a hratelnost je na prvním místě, ale to neznamená, že grafika musí zaostávat a že toho výkonu není stále dost nám v poslední době předvedl Unreal Engine 4, který měl předvést real-time GI using voxel cone-tracing (http://blog.icare3d.org/2012/06/unreal-engine-4-demo-with-real-time-gi.html), ale protože toho výkonu nebylo stále dost tak to nakonec odpískali ( http://www.dsogaming.com/news/epic-games-tim-sweeney-explains-lack-of-svogi-in-unreal-engine-4/ ) a nakonec zůstali u staré známé Pre-computed Global Illumination.