Zkraťte si čekání na Dukea

0

Návrat jednoho z největších frajerů videoherního světa se pomalu, ale neúprosně blíží. Evropská premiéra hry Duke Nukem Forever je totiž po řadě odkladů konečně pevně stanovena na 10. června.

Třetího června se potom můžete těšit na demoverzi, ačkoliv ta bude bohužel pouze pro vybrané. Abyste si ji zahráli, musíte mít Duke Nukem Forever předplaceno u vybraného prodejce anebo být držitelem hry Borderlands v edici Game of the Year. Nebyl by to Duke, kdyby neměl něco extra.

To ovšem neznamená, že by snad hře chyběla řádná propagace. Kromě netradičního rozhodnutí nechat demo privilegovaným, se na potenciální hráče nezapomíná. Nechybí trailery, oficiální stránka, ani reklamní online hra. Ta je atraktivní zejména pro pány. V Duke Nudem se totiž v konkurenci krásných dívek snažíte o co nejpřesnější střelbu na terče. Pokud jste úspěšní, slečny se odhalují a nakonec získáte jejich hambatý obrázek coby tapetu na plochu. Tak dobrou mušku!

Zkraťte si čekání na Dukea

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář

  1. Uff, už mi choděj Downloadery i ve vláknech Fronteru.
    Cca 16 hodin práce, mezitym sem byl na chvilku 2x u Tety a několik hodin spal.
    Takže si budu moct spustit Downloadery jednak jako samostatné procesy, jednak ve vláknech Fronteru a vybrat rychlejší variantu.
    Problém je, že pokavad spustim jednu metodu ve vláknech programu víckrát, tak tyhle metody sdílej proměnný, takže vznikne paralelní guláš.
    Je nutný tou metodu (i s její třídou) v programu n-krát zduplikovat a přejmenovat (Downloader001, Downloader002…).

  2. Uf, podruhé, tak sem dodělal to spouštění Downloaderů ve vláknech Fronteru bez duplikací Downloaderů ve zdrojovém kódu.
    Oříšek byl, že v Downloaderu mám hodně metod a stejně jako v dalších programech používám globální proměnné (je to daleko jednodušší než předávání hodnot přes parametry nebo objekty). Ale tyto globální proměnné pro každý Downloader samozřejmě nesmějí sdílet ani Fronter, ani jednotlivá vlákna Downloaderů vzájemně.
    Trvalo mi to 24 hodin, jako obvykle skoro v kuse.
    Ušel sem 4 slepá uličky, které nefachčily:
    – ThreadStatic nefunguje pro pole
    – ThreadLocal vyžaduje zvlášní způsob deklarací (a mám dojem, že taky moc nefunguje)
    – vytvoření nové instance třídy s globálními parametry Downloaderu ve Fronteru a předávání této instance Downloaderům přes parametr (tohle by možná chodilo, ale už to mám hotový, tak se k temu nebudu vracet)
    – vytvoření nové instance třídy s globálními parametry Downloaderu až v Downloaderu
    Správné ulice byly tyto:
    – vytvoření nové instance třídy s globálními parametry Downloaderu ve Fronteru a předání přes proměnnou Downloaderu
    – zkopírování třídy globálních proměnných přímo do Downloaderu a použítí .this v programu a metodách Downloaderu
    Děkuji konzultantům za rady.
    PS1
    Teďky můžu pokračovat v optimalizaci paměti a časů.
    PS2
    Takže si budu moci vyzkušet, zda mají jet Downloadery jako samostatné procesy, nebo ve vláknech Fronteru a zvolit rychlejší variantu.

  3. Nový Hlodač, inventura:
    15 programů, 29 tisíc řádků zdrojového kódu.
    Ovšem části programů jsou analogické, pouze s menšími obměnami.
    Odhad počtu neduplikovaných řádků zůstává 10 tisíc.