Hlavní navigace

Česká pošta vylepšila mobilní aplikace a přidala funkce, po kterých se volalo

28. 11. 2019

Sdílet

Oficiální zákaznická aplikace České pošty vyšla na Androidu (Play Store) a iOS (App Store) v nové verzi, která přidala dva užitečné zlepšováky. Pošta Online 2.3 bude může automaticky upozorňovat na nově příchozí zásilky. Stačí do aplikace vložit a ověřit e-mail nebo telefonní číslo.

Pokud vám někdo pošle balík či doporučený dopis se stejně uvedenými kontakty, aplikace bude pomocí notifikací průběžně informovat o stavu zásilky. Přímo v aplikaci bude možné změnit i datum doručení. A samozřejmě lze také zjistit, kdo balík poslal, kolik váží a jestli se na něj nějaká dobírka. E-maily i telefonní čísla (je jich možné vložit více najednou) je třeba ověřit pomocí zaslaných kódů, čímž je ošetřeno, aby někdo nemohl sledovat cizí zásilky jen po zadání kontaktní adresy.

V aplikaci se také nově zobrazují kódy pro vyzvedávání balíčků na přepážce. To je novinka, kterou Pošta zavedla před rokem, ale kódy posílala jen e-mailem nebo přes SMS. V aplikaci mohou být snadněji dohledatelné než v záplavě ostatních zpráv.

TIP: Pošťáka za přepážkou nahradí počítač. Takhle to bude vypadat

Pošta Online kromě toho umí vyhledávat pobočky, upozorňovat na pořadí u přepážky a dokáže suplovat Zákaznickou kartu. A umí též sledovat stav zásilek, které jste poslali vy sami.

Oživeno: Náš čtenář Jan S. nás upozornil, že aplikace Pošta Online má dlouhodobě jednu nepříjemnou chybu. Špatně prý vypočítává dobírku k zásilce a přidat nelze poukaz typu A (příjem dobírky na účet), ale jen typu C (vyplacení složenkou). Pošta o tom ví půl roku, ale chybu neopravila.

Zdroj: Newletter ČP