Odpovídáte na názor k článku Elektrické retro: Nový Renault R5 má duši sporťáka a minimální spotřebu energie. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Zejména proto jsem zmínil alternativy z ojetin, které takové problémy nemají a vyplatí se naprosto jednoznačně.
Ale i kdyby to byl moderní přímovstřik, tak ono většinou stačí aditivovat a jednou týdně to auto pořádně prohnat po dálnici. A je po problému.
Ohledně výhodnosti: zkus si prosím spočítat libovolný REÁLNÝ připad, zjistíš, že ti to nikdy nevyjde, i kdybys spalováku započítal navíc každý rok 10 tisíc na servis navíc oproti EV (jako že to je u těchto prcků naprosto nesmyslné) a cenu benzinu na úrovni 40 Kč/litr (dnes 32 Kč/litr, já počítal ve svém srovnání 35 Kč a 5Kč za 1kWh)
ad dveře: ok.