Odpovídáte na názor k článku Elektrické retro: Nový Renault R5 má duši sporťáka a minimální spotřebu energie. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Hele, vezměme to konkrétně:
nová i20 s 1,2 "MPI" stojí 350 tisíc.
za 435 tisíc je už nová i30 s 1,5 "MPI" - oba motory městský provoz zvládají velmi dobře, byť každému tato značka vonět nemusí. Je to ale nové auto a fungovat bude a stále je tam rozdíl 200 tisíc jen v pořizovačce.
Servis (protože je to hundaj) hádám tak na 5-8 tisíc co 30 tisíc km/rok (tady bych se držel zpět a pro vyšší nájezdy řešil olej co 20 tisíc). Musel bys najet opravdu spousty km, aby se to začalo vyplácet; ono to EV má taky náklady - a ne malé, gumy, brzdy, apod., vše přizpůsobené vysoké hmotnosti, tedy i s vyšší cenou a zároveň vyšším opotřebením, takže reálný rozdíl v nákladech na servis zase tak velký nebude.
A stále tu je možnost té ojetiny....