T-Mobile začal jako první telefonní operátor v Česku nabízet svým zákazníkům „vlastní“ umělou inteligenci. Novinka s názvem Magenta AI je už nyní dostupná přímo v mobilní aplikaci Můj T-Mobile a funguje jako plnohodnotný AI asistent postavený na Perplexity.
Magenta AI pomůže s tarifem i jako studnice vědění
AI asistenta najdete už nyní v nejnovější verzi aplikace Můj T-Mobile (Android, iOS) pod vlastním tlačítkem ve spodní části obrazovky. Magenta AI je navržena tak, aby vám pomohla s každodenní agendou, zodpovězení otázek nebo vyhledávání a souhrnu informací z internetu.
Co se dotazů ohledně služeb operátora týče, zde služba funguje jako chytré přesměrování. Po zadání dotazu vás umělá inteligence odkáže na konkrétní místo rovnou v aplikaci (nebo se o to alespoň pokusí), odkáže na stávajícího T-Bota nebo vás přepojí na živý chat s reálným pracovníkem.
„Poprvé vstupujeme s AI i do širokého segmentu koncových zákazníků, kteří si dosud mohli vyhledávač Perplexity Pro vyzkoušet v rámci našeho zákaznického programu Magenta Moments. Propojujeme náš svět a zpřístupňujeme její výhody na dosah ruky doslova každému, na pár kliknutí,“ říká Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky T-Mobile, a dodává: „Budujeme svět digitálního optimismu. Magenta AI budeme ve spolupráci s atraktivními partnery postupně rozvíjet. Chceme vylepšovat zákaznickou zkušenost tak, aby tato inovace byla prospěšná všem.“
Nutno říci, že Magenta AI není vlastním AI modelem od tohoto operátora, nýbrž umělá inteligence Perplexity, kterou T-Mobile přímo integroval do rozhraní své aplikace. V tiskové zprávě také říká, že hodlá Magenta AI dále rozvíjet a do budoucna přinést podporu grafiky i zvuku. Počítá se také s dalšími jazykovými modely.
zdroj: tisková zpráva
